  • 1. Data: 2016-11-05 15:31:44
    Temat: BPH 3d secure -> Alior
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Na stronie logowania do BPH czytamy dziś: "Informujemy, że 4 listopada
    2016 r. został zarejestrowany podział Banku BPH oraz połączenie jego
    wydzielonej części z Alior Bankiem. Obsługę kredytów hipotecznych dla
    Klientów indywidualnych nadal realizuje Bank BPH, a wszystkie
    pozostałe produkty dla Klientów indywidualnych i biznesowych przejął
    Alior Bank.

    W związku z podziałem Banku BPH do 6 listopada 2016 r. do godziny
    21.00, prowadzone są prace techniczne, które powodują przerwę w
    dostępie do systemów Banku."

    Przewrotnie postanowiłem zapłacić kartą w internecie.
    w autoryzacji 3DSecure nadawcą SMS jest już Alior Bank
    a proces autoryzacji kieruje już przez adres
    https://3dsecure.aliorbank.pl/index.xhtml

    I mamy tam:

    "Uprzejmie informujemy, że Alior Bank przejął część działalności Banku
    BPH, w tym obsługę kart płatniczych.

    Wpisz jednorazowe hasło wysłane na Twój telefon o numerze ..... oraz
    potwierdź przyciskiem Akceptuj.

    Jeśli powyższy telefon jest nieprawidłowy, skontaktuj się z Infolinią
    Alior Banku obsługującą działalność przejętą z Banku BPH: 801 889 889
    (z telefonów stacjonarnych) lub +48 58 300 7500 (z telefonów
    komórkowych i z zagranicy). Całkowity koszt połączenia według taryfy
    operatora"

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2016-11-05 23:30:53
    Temat: Re: BPH 3d secure -> Alior
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    WAM wrote:
> [...]
    > Klientów indywidualnych nadal realizuje Bank BPH, a wszystkie
    > pozostałe produkty dla Klientów indywidualnych i biznesowych przejął

    Czyli nie powinni robic problemu z zamknieciem konta w ex BPH w placowce Alior
    (od przyszlego tygodnia)?

  • 3. Data: 2016-11-06 13:28:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 5 Nov 2016 23:30:53 +0100, "Dudzik" <s...@m...spam> wrote:

    >Czyli nie powinni robic problemu z zamknieciem konta w ex BPH w placowce Alior
    >(od przyszlego tygodnia)?
    Klient BPH w Aliorach nic nie załatwi :) Wszystko dalej realizować
    można wyłącznie w dotychczasowych oddziałach BPH. Taka fuzja! :)

    "Obsługa produktów bankowych będzie odbywała się w oddziałach i
    placówkach partnerskich, obsługujących działalność przejętą przez
    Alior Bank z Banku BPH, oznaczonych logo Banku BPH. Obsługa maklerska
    będzie odbywała się w oddziałach obsługujących działalność przejętą
    przez Alior Bank z Banku BPH, oznaczonych logo Banku BPH. Lista tych
    placówek znajduje się na stronie internetowej www.fuzja.aliorbank.pl."

    Najważniejsze informacje o obsłudze produktów po podziale Banku BPH:
    kredyty hipoteczne dla Klientów indywidualnych (pdf)
    http://www.bph.pl/pics/Zmiany%20w%20obsludze%20kredy
    tow%20hipotecznych_7.11.16.pdf

    produkty dla Klientów indywidualnych przejęte przez Alior Bank (pdf)
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:0596e506-b11d-4213-
    af26-6919153ca5a1/wazne-informacje-ki.pdf

    produkty dla Klientów biznesowych przejęte przez Alior Bank(pdf)
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:abf6e614-2699-49d6-
    bd7f-9aee032c5252/wazne-informacje-kb.pdf

    WAM