    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - poprawianie błednych danych - NIEMOŻLIWE?!?
    Date: Tue, 26 Feb 2002 20:21:25 +0100

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:73cd.00002412.3c7bdbde@newsgate.onet.pl...

    > Ależ przecież ja CHCE wiedziec TYLE CO BANKI! Tyle że bank dowiaduje sie
    na moj temat od BIKu WIECEJ niż ja! Ja tylko sie dowiaduje jak sie nazywam,
    gdzie mieszkam itd. To wiem. Wiem oczywiscie tez gdzie mam kredyty, ale NIE
    WIEM czy informacje o mojej historii kred. sa bezbledne czy moze nie.
    > JAK mam je ewentualnie poprawiac, jak mi sie ich nie udostepnia?!?

    UODO gwarantuje tylko mozlidosc poprawiania danych osobowych. Abys mogl
    poprawiac dane dotyczace kredytow musisz najpier wykazac, ze sa one danymi
    osobowymi ;).
    Jak juz pisalem, ja jestem zwolennikiem dostepu osoby zainteresowanej do
    wszystkich danych. Nie sadze jednak, ze uda sie je wydusic z tych instytucji
    bez walki ;).
    Byc moze BIK powinien udostepniac wszystkie dane pobierajac za to jakas
    oplate.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl