    From: <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - poprawianie błednych danych - NIEMOŻLIWE?!?
    Date: 26 Feb 2002 20:02:55 +0100

    > faktycznie logika bez sensu, chociaz ty tez troche z logika jestes na
    > bakier -
    > - nie wystarczyloby ci wiedziec tyle co banki, musisz wiedziec wiecej?
    > Przeciez BIK nic wiecej o tobie nie wie niz banki od ktorych ma dane ;-)))

    Ależ przecież ja CHCE wiedziec TYLE CO BANKI! Tyle że bank dowiaduje sie na moj temat
    od BIKu WIECEJ niż ja! Ja tylko sie dowiaduje jak sie nazywam, gdzie mieszkam itd. To
    wiem. Wiem oczywiscie tez gdzie mam kredyty, ale NIE WIEM czy informacje o mojej
    historii kred. sa bezbledne czy moze nie.
    JAK mam je ewentualnie poprawiac, jak mi sie ich nie udostepnia?!?