    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - najświeższe doniesienia :)
    Date: 27 Mar 2003 23:08:48 +0100

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > informuję,
    >
    > wow - jako klient go dostales?

    Tak - jako Klient:)

    > czy mailem mozna dokonac zapytania o informacje, ktorymi bik dysponuje? (po
    > przeslaniu formularza z danymi). byloby szynciej, niz listem, ale listem i
    > tak jest calkiem sprawnie. ja wysylalam na adres:

    Nie - tylko osobiście albo listem poleconym.

    > biuro informacji kredytowej sa
    > ul. jana sengera "cichego" 1
    > 02-790 w-wa
    >
    > wyslalam swoje zapytanie 05-08, a dostalam odpowiedz 19-08.

    Co pół roku można pytać - częściej nie.

    > mam jeszcze pytanie, czy u nich jest baza posiadanych i wnioskowanych przeze
    > mnie kredytow, pozyczek, limitow kredytowych i do kart platnicznych? czy cos
    > jeszcze?

    Tak - zapytania innych banków w związku z wnioskami kredytowymi też są i są o
    nich informowane inne banki - że wnioskowałaś.

    > zglosisz to jako reklamacje?

    Tak - już to zrobiłem, jutro dalej będę z "drugiego frontu" działał dalej.
    Wkurzyli mnie!

    > co to znaczy? przeciez jak pyta o kredyt, to podaje chyba nasze wszystkie
    > dane?

    Z tym GE, to sam nie wiem o co chodzi: wygląda na to, że chyba jak mi
    przydzielali kredyt, to jeszcze nie byli w BIK-u - choć z drugiej strony
    wygląda też na to, że nie zawsze pytają. Dziwne - nie wiem...