  • 11. Data: 2009-04-23 13:04:01
    Temat: Re: BIK a oplata RTV
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Marx wrote:
    > za eletryke chyba wpisuja, kiedy sie spoznilem i mnie straszyli wpisem
    > Marx
    To moze jeszcze powiedz jakim prawem maja dostep do tej bazy :D

    Jak juz to KRD, ew jakies inne cudo - przeciez to calkiem fajny interes
    jest.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 12. Data: 2009-04-23 13:06:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Maverick" <m...@p...fm> wrote in message
    > To moze jeszcze powiedz jakim prawem maja dostep do tej bazy :D
    >
    > Jak juz to KRD, ew jakies inne cudo - przeciez to calkiem fajny interes
    > jest.

    No chyba że zaciągnął kredyt pod te "rachunki elektryczne"... :)
    george

  • 13. Data: 2009-04-23 13:19:22
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 23, 2:59 pm, Marx <M...@n...com> wrote:

    > za eletryke chyba wpisuja, kiedy sie spoznilem i mnie straszyli wpisem
    > Marx- Hide quoted text -

    Nie "chyba" tylko "na 100%" i nie "wpisuja" tylko "niewpisuja".

    Jeszcze raz - stanowczo, kategorycznie, bezapelacyjnie, nieodwolanie,
    ponad wszelka watpliwosc, bezsprzecznie i na 101% - BIK sluzy bankom
    do wymiany informacji o klientach bankow w zwiazku z ich
    zobowiazaniami wobec bankow [przez banki rozumie sie tez SKOKi:P].

    To o czym mowicie to moze byc jakis BIG, gdzie mozna trafic za
    nieoplacenie faktury za papier tolatetowy :)

    Ale BIK to sprawa wylacznie bankowa.

  • 14. Data: 2009-04-23 13:28:37
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki, czyli moge spac spokojnie w kwestii BIKu i RTV.
    > A przy okazji, moje nieplacenie wynika z protestu przeciwko niemoznosci
    > regulowania tej naleznosci przelewem internetowym. Jest to jedyna
    > platnosc, ktora trzeba zaplacic na poczcie (najbardziej kolejkowa
    > instytucja) na dziwnych formularzach.
    > No chyba ze cos sie zmienilo w tej sprawie i juz jest mozliwe placenie w
    > cywilizowany sposob. Jesli tak, to nie pozostanie mi nic innego jak
    > wywiązac sie z tych zobowiazan :)
    >
    > --
    > pozdr
    > wojtek

    Nieprawda,ja juz chyba od dobrych 6-ciu lat płacę za abonament RTV
    przelewem przez internet i nie ma z tym najmniejszego problemu.Nr konta do
    przelewu podali mi na poczcie,wpisujesz swój nr abonenta,robisz stałe
    zlecenie i na tym koniec.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 15. Data: 2009-04-23 13:56:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 23, 3:28 pm, "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Nieprawda,ja juz chyba od dobrych 6-ciu  lat płacę za abonament RTV
    > Pozdrawiam
    > Grażyna- Hide quoted text -

    Ej jak masz luzna kase to nie lepiej dac na Cartas czy jakies WOSP? :)

  • 16. Data: 2009-04-23 15:55:32
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    > Pozdrawiam
    > Grażyna- Hide quoted text -

    Ej jak masz luzna kase to nie lepiej dac na Cartas czy jakies WOSP? :)

    Kasy za dużo nie mam,a abonament płacę już ponad 34 lata i nie mam zamiaru
    się od tego uchylać,chociaż wkurza mnie to, że mnostwo ludzi nie płaci,ale
    to juz ich sprawa. Na Caritas i WSOP też daję, ponieważ uważam że są to
    pożyteczne akcje,chociaż podobno są osoby które się na tym obławiają,ale to
    już jest kwestia ich sumienia.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 17. Data: 2009-04-23 16:57:03
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    witek wrote:
    > Dnia 23-04-2009 o 14:24:09 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    > Od tego roku nie ma już książeczek abonamentowych, a każdy abonent
    > ma indywidualny numer konta i opłaty są wyłącznie przelewem.

    No ladnie, to jestem niezle do tylu :(
    Ale dzieki za te info.

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 18. Data: 2009-04-23 22:48:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > A przy okazji, moje nieplacenie wynika z protestu przeciwko niemoznosci
    > regulowania tej naleznosci przelewem internetowym.

    Abstrahujac od tego, ze podobno jednak mozna, to - o ile sie nie jest
    frajerem - to trzeba orzed podjeciem decyzji o nieplaceniu *wyrejestrowac*
    odbiornik. Jesli tego nie zrobiles, narasta Ci dlug i odsetki.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-04-23 23:12:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    Przecież możesz płacić przelewem! Na tych odcinkach masz podany numer konta.
    Zreszta na ich stronie internetowej możesz znaleźć jak nie masz druków.
    Ja latam tylko z tym na pocztę, bo nie chcę, żeby znali mój numer konta.
    Nie ufam dziadom, tym bardziej, że płacę im gdzieś do Bydgoszczy zamiast
    tu - do Warszawy. Coś mi to nie pasuje.

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-04-24 04:14:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Nie ufam dziadom, tym bardziej, że płacę im gdzieś do Bydgoszczy zamiast
    > tu - do Warszawy. Coś mi to nie pasuje.

    Bo w Bydgoszczy jest centrum rozliczeniowe.