  • 1. Data: 2009-04-22 20:03:20
    Temat: Minimalna wpłata gotówkowa - GETIN
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jaka jest minimalna kwota
    wpłaty gotówkowej dokonywanej w placówce/oddziale Getin Banku?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-22 20:30:08
    Temat: Re: Minimalna wpłata gotówkowa - GETIN
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Witam.
    > Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jaka jest minimalna kwota
    > wpłaty gotówkowej dokonywanej w placówce/oddziale Getin Banku?
    >
    > Pozdrawiam.

    a dlaczego miałaby to być kwota większa od 0,01 zł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-22 20:40:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:gsnuoq$12na$1@opal.icpnet.pl

    > a dlaczego miałaby to być kwota większa od 0,01 zł?

    Z tego co się orientuje pewne banki stosują minimalną kwotę jaką można
    wpłacić na konto (np. jest to kwota 20 zł), dlatego wolę wiedzieć czy nie
    będę zmuszony odejść z kwitkiem kiedy jutro przed pracą bądź po pracy będę
    chciał wpłacić na konto 120 zł... :)
    Może moje pytanie zabrzmi dziwnie, ale najmniejsze kwoty jakie wpłacałem na
    konto w postaci gotówkowej zawsze były > 500 zł, stąd też moje obawy (może
    pozbawione logiki i całkowicie niepotrzebne he he)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszelkie informacje.

  • 4. Data: 2009-04-23 06:23:16
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Wed, 22 Apr 2009 22:40:18 +0200, Valdi.Pavlack wrote:
> [...]
    > będę zmuszony odejść z kwitkiem kiedy jutro przed pracą bądź po pracy będę

    Wplacalem kiedys 40 zl... Konta w Getin uzywam do oplacania rachunkow
    (oczywiscie przelewow dokonuje przez internet). Swoja droga, konto
    zalozylem 30 marca. Wraz z umowa otrzymalem haslo I logowania, ale na login
    musialem poczekac do... 20 kwietnia (przyszedl poczta). Zakladane bylo w
    placowce franszczyzowej.
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/tree/
    browse_frm/thread/beca0809f1ee8aad/14b550b3848b4fa3#
    doc_90364ffb27559fe8
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2009-04-23 06:48:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co się orientuje pewne banki stosują minimalną kwotę jaką można
    > wpłacić na konto (np. jest to kwota 20 zł).

    Nie słyszałem o takim ograniczeniu. Banki są od tego, aby przyjmować
    wpłaty w krajowej walucie. To raczej ich obowiązek ustawowy (musiałbym
    poszukać w PB) i zarówno 100 zł jak i 1 gr to prawne środki płatnicze w
    Polsce.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-04-23 07:02:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:gsp2vj$24kb$1@opal.icpnet.pl

> [...]
    > wpłaty w krajowej walucie. To raczej ich obowiązek ustawowy (musiałbym
    > poszukać w PB) i zarówno 100 zł jak i 1 gr to prawne środki płatnicze w

    W sumie racja. Chociaż obserwując niechęć banków do bilonu to raczej z
    wpłatą 1 gr, czy 1 zł może być problem :)

  • 7. Data: 2009-04-23 07:05:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "astro" news:gsp220$nms$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Wplacalem kiedys 40 zl...

    Rozumie, że w getinie.

    > Konta w Getin uzywam do oplacania rachunkow
    > (oczywiscie przelewow dokonuje przez internet).

    Ja tak samo, ale czasami są takie sytuacje, że trzeba wpłacić coś na konto w
    postaci gotókowej - i nie chodzi o żadne przekręty, żeby była jasność ;)

    > Swoja droga, konto zalozylem 30 marca. Wraz z umowa otrzymalem haslo I
    logowania, ale na login
    > musialem poczekac do... 20 kwietnia (przyszedl poczta). Zakladane bylo w
    > placowce franszczyzowej.

    Z tego co obserwuję to jest to bolączka ww. placówek. W "normalnych"
    oddziałach login i hasło dostajemy od ręki.
    Albo też zależy to od specyfiki regioniu, w którym mieszkamy he he :)

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-04-23 08:24:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W sumie racja. Chociaż obserwując niechęć banków do bilonu to raczej z
    > wpłatą 1 gr, czy 1 zł może być problem :)

    to nie zależy od bankowego widzimisię...UOKiK b.krzywo patrzy (vide
    Mille) na pobieranie opłat od wpłat gotówkowych na konta osobiste czyli
    według mnie może wpłacić ile chcesz! oczywiście jeżeli placówka prowadzi
    obsługę kasową

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-04-23 11:16:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 22 kwi 2009 o 22:03 GMT, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jaka jest minimalna kwota
    > wpłaty gotówkowej dokonywanej w placówce/oddziale Getin Banku?

    A ja mam pytanie, jaki problem jest zadzwonic na infolinie albo do odzialu
    banku? 3minuty i bedziesz mial odpowiedz na nurtujace Cie pytanie, a tutaj
    nawet jezeli ktos odpowie, to nie bedzie to wiazaca odpowiedz...
    nie rozumiem sensu zadawania takich pytan na grupie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 10. Data: 2009-04-23 11:19:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.gv0jg6.6ln.brzezi@brzezi.chello.pl

    > A ja mam pytanie, jaki problem jest zadzwonic na infolinie albo do odzialu
    > banku?

    W godzinach, w których pisałem pierwszego posta info już nie pracowała.

    > 3minuty i bedziesz mial odpowiedz na nurtujace Cie pytanie, a tutaj
    > nawet jezeli ktos odpowie, to nie bedzie to wiazaca odpowiedz...

    I co w związku z tym? Nie należy pytać bo tobie to przeszkadza?

    > nie rozumiem sensu zadawania takich pytan na grupie...

    Trolujesz chłopcze.