  • 11. Data: 2005-03-28 12:01:02
    Temat: Re: BIK ??
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Kamil Jonca
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Polecam www.krd.pl. sekcja dokumenty, "ustawa o udostępnianiu
    > informacji gospodarczych". Tam się dowiesz dlaczego za niezapłacony
    > rachunek telefoniczny można trafić do BIG-u. (Nie BIK-u!!)

    Czytałem i to nie raz.
    BIG jest *częścią* KRD.
    Jak dla mnie, to spora różnica.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 12. Data: 2005-03-28 12:01:41
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > nie przeceniaj jego możliwości poza 'ROTFL' niewiele potrafi
    > zrozumieć :))

    Za stary już jestem na takie zaczepki.

  • 13. Data: 2005-03-28 12:35:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 14:01:02 +0200,
    osoba podpisana: Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm>
    napisała:
    > Pewna osoba, czyli Kamil Jonca
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czytałem i to nie raz.
    To przeczytaj jeszcze raz, ze zrozumieniem.
    > BIG jest *częścią* KRD.
    Nie. KRD jest _jednym_ z BIGów, stworzonych na podstawie ustawy.
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 14. Data: 2005-03-28 18:40:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 14:01:02 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    naskrobał(a):

    > Czytałem i to nie raz.
    > BIG jest *częścią* KRD.
    > Jak dla mnie, to spora różnica.

    proszę cię nic już nie pisz :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2005-03-29 11:40:54
    Od: t...@p...onet.pl

    .

    > Nie jest możliwe żeby Twój niezapłacony rachunek za komórkę widniał w BIK.

    Możliwe że wpis jest to big-u , musze to sprawdzić
    ale czy ma to znaczenie w przypadku tego kredytu ?

  • 16. Data: 2005-03-30 17:40:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Możliwe że wpis jest to big-u , musze to sprawdzić
    > ale czy ma to znaczenie w przypadku tego kredytu ?

    Moze miec.
    Bo w pierwszej chwili sprawdza w BIKu - i tam masz czyste konto. Jak
    trafisz na jakis bardziej dociekliwy bank, tro moze sprawdzic tez w
    ktoryms z BIGow - i wtedy moze to miec znaczenie - czytaj mozesz nie
    dostac kredytu. W koncu po to powstaly te BIGi.

    Zadbaj o swoje pieniądze!