  • 1. Data: 2005-03-26 23:27:40
    Temat: kredyt hipoteczny - nietypowa sytuacja - pomocy
    Od: tomeq <l...@i...pl>

    Jestem w dość nietypowej (dla większości banków) sytuacji. Chciałbym
    wziąść kredyt hioteczny na dokończenie budowy domu, której łaścicielami
    są rodzice mojej przyszłej żony. Wszędzie problemy. Czy ktoś może
    podpowiedzieć co robić? Problem w tym, że właściciele tej budowy, czyli
    rodzice mojej przyszłej żony według banków nie mają zdolności kredytowej
    poniweaż: ojciec jest ręcistą z rentą przyznaną już któryś raz z rzędu
    na 2 lata w wysokości ok 600 PLN, mama ma zarobki miesięczne około 700
    PLN netto. Moja przyszła żona pracowała jakiś czas "na czarno" w
    Szwajcarri, teraz wPolsce nei ma jeszcze pracy i jedyną osobą która
    mogła by dostać kwotę niezbędną do dokończenia tej budowy jestem ja.
    Jeśli wezmę kredyt przed slubem, będą się do zdolności kredytowej
    zaliczały moje zarobki, ok 1400 PLN na rękę a jak po ślubie to będzie to
    dzielone na dwie osoby. No i w tym problem że będzie to już za mało aby
    dostać kredyt.

  • 2. Data: 2005-03-27 05:57:45
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - nietypowa sytuacja - pomocy
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    tomeq wrote:
> [...]
    > na rękę a jak po ślubie to będzie to dzielone na dwie osoby. No i w
    > tym problem że będzie to już za mało aby dostać kredyt.

    Sprobuj zaproponowac siebie jako wspolkredytobiorce do kredytu branego przez
    rodzicow Twojej przyszelj zony. Ewentulanie niech nawet Cie wpisza na
    pierwszym mijescu - przeciez i tak bedziesz glownym splacajacym.

    Ja mialem sytuacje troche zblizona - kupowalem mieszkanie na wspolwlasnosc z
    narzeczona (po polowie). Jako, ze moja narzeczona musiala byc tez
    wspolkredytobiorca, a nie miala w tym czasie pracy, obnizala moja zdolnosc
    kredytowa. Zeby dla banku niebylo problemow wzielismy jej rodzicow jako
    wspolkredytobiorcow, chociaz nie ma ich ani w akcie wlasnosci mieszkania ani
    teraz nie splacaja kredytu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2005-03-27 08:16:53
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jeśli wezmę kredyt przed slubem, będą się do zdolności kredytowej
    > zaliczały moje zarobki, ok 1400 PLN na rękę a jak po ślubie to będzie to

    Badz trzezwy i nie bierz zadnych kredytow przed slubem ani w jakies 2-3
    lata po ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-27 12:25:34
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "tomeq" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1400 PLN na rękę a jak po ślubie to będzie to dzielone na dwie osoby. No i
    > w tym problem że będzie to już za mało aby dostać kredyt.

    Dombank sie chwali ze udziela kredytow tam gdzie nie udzielaja inne banki -
    sprawdz u nich

    --
    pzdr smoq

  • 5. Data: 2005-03-28 12:58:25
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2005 00:27:40 +0100, tomeq <l...@i...pl> napisał:

> [...]
    > zaliczały moje zarobki, ok 1400 PLN na rękę a jak po ślubie to będzie to
    > dzielone na dwie osoby. No i w tym problem że będzie to już za mało aby

    Bez nerwów. Mozesz wziąść kredyt na wykończenie nieruchomości (cele
    mieszkaniowe) np w GE Money, PTF i w paru innych bankach. Przyszli
    teściowie maja tylko dać hipotekę i nie muszą być współkredytobiorcami.
    Nażeczona zresztą też.
    Szczegóły - na priv

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0512-2, 2005-03-26
    Przetestowano na: 2005-03-28 14:58:28