  • 11. Data: 2011-11-23 21:38:40
    Temat: Re: BGŻOptima - token i login listem poleconym?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    a u mnie na poczcie powiedzieli że listonosz nie nosi takich wypchanych bo nie
    zmieszcza sie do skrzynki

    a nawet jakby się zmieściło to aby nie zniszczyc przesyłek klientom nie nosi
    tego i nawet zwykłe przesyłki mają zostawione awizo z adnotacją : przesyłka
    zwykła - nie mieści się w skrzynce!!!!

    i teraz pytanie czy jest tak dlatego że nie chce mu sie nosić czy może na
    poczcie jest ktoś kto decyduje o tym ? nie czaje tego jak jest u was?

  • 12. Data: 2011-11-23 22:48:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.11.2011 17:43, Ya pisze:
    > Czy ktoś kto już dostał przesyłkę z BGŻ Optima
    > mógł by napisać czy przyszły one listem poleconym?
    > Pytam bo przed chwilą znalazłem w skrzynce
    > awizo, a jeśli to nie token i login to nie pójdę :)

    A oni wysylaja osobnego maila z informacja o nadaniu przesylki z digipassem?

    Bo ja mam cos takiego tylko od wczoraj:

    "Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.

    Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wyślemy niezwłocznie Twój
    osobisty Digipass (urządzenie umożliwiające bezpieczne logowanie się do
    Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych,
    zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłką otrzymasz instrukcję, jak
    zalogować się do Konta BGŻOptima."

  • 13. Data: 2011-11-24 16:32:15
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 22:38, Józef Gołaś pisze:
> [...]
    >
    > i teraz pytanie czy jest tak dlatego że nie chce mu sie nosić czy może na
    > poczcie jest ktoś kto decyduje o tym ? nie czaje tego jak jest u was?

    Może listonoszowi przesyłki puchną podczas transportu? Również mam tzw.
    euroskrzynkę i jeszcze nie zdarzyło mi się awizo z adnotacją 'za duże'.
    Dziś przesyłkę z digipassem znalazłem w skrzynce bez widocznych
    uszkodzeń opakowania.

  • 14. Data: 2011-11-24 16:33:56
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 23:48, neoniusz pisze:
    > A oni wysylaja osobnego maila z informacja o nadaniu przesylki z
    > digipassem?

    Nie, ale po tym mailu w ciągu kilku dni powinieneś dostać przesyłkę. Ja
    takiego maila dostałem w sobotę, w środę nadali przesyłkę, a dziś była
    już w skrzynce.

  • 15. Data: 2011-11-24 17:48:27
    Od: "Ya" <z...@g...pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > daj znac, co przyszlo

    No i przyszło dziś, weszło do skrzynki, no i nie poleconym, czyli tak
    pisaliście. Teraz trzeba czekać na kod do tokena, wcześniej im nic nie
    przeleje, nie ma mowy :)

    --
    Pozdrawiam Ya

  • 16. Data: 2011-11-24 18:59:00
    Od: luc <b...@g...net>

    On 24 Lis, 17:33, osa <o...@n...onet.pl> wrote:

    > Nie, ale po tym mailu w ciągu kilku dni powinieneś dostać przesyłkę. Ja
    > takiego maila dostałem w sobotę, w środę nadali przesyłkę, a dziś była
    > już w skrzynce.

    U mnie tak samo, więc się wyrabiają.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 17. Data: 2011-11-24 19:24:58
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Lucu!

    W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 19:59:00, napisałeś na temat: "BGŻOptima
    - token i login listem poleconym?"
    luc b...@g...net, news:bf3acdd5-7404-4524-8f68-7b6e9f7f3997@u5g2000vbd
    .googlegroups.com

    > U mnie tak samo, więc się wyrabiają.

    Niestety, z PINami już im tak szybko nie idzie.
    A raczej w ogóle nie idzie...

    --
    Hej!
    TZ

    - Wacław kochał Klarę przez dziurę w płocie. -

  • 18. Data: 2011-11-25 08:05:46
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
> [...]
    > luc b...@g...net,
    .googlegroups.com

    > Niestety, z PINami już im tak szybko nie idzie.

    Może system transakcyjny nie gotowy i zaczną wysyłać jak będzie gotowy.
    A może jak minie termin odstąpienia od umowy.
    Ja mail w sobotę i dotychczas nic nie dostałem.
    P.G.

  • 19. Data: 2011-11-25 08:24:22
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4ecf4c59$1@news.home.net.pl...

    > Ja mail w sobotę i dotychczas nic nie dostałem.

    Poprawka. W sobotę zakładałem, a mail chyba w poniedziałek.
    P.G.

  • 20. Data: 2011-11-25 08:26:37
    Od: luc <b...@g...net>

    f...@u...googlegroups.com

    > Niestety, z PINami już im tak szybko nie idzie.
    > A raczej w ogóle nie idzie...

    Ależ PIN to nie problem, przecież jest tutaj:
    http://www.positiveatheism.org/crt/pin.htm

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...