  • 1. Data: 2011-11-23 07:18:42
    Temat: [Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś rano po wpisaniu hasła do Multibanku, powitał mnie uroczy komunikat
    "Kanał został zablokowany"
    No cóż, zadzwoniłem jak to zwykle w takich wypadkach i jak zwykle do tej
    pory, poprosiłem Multilinkę o aktywację kanału telefonicznego, "bo jest
    on niezbędny do aktywacji dostępu internetowego"
    - "Ale ja mogę panu zamówić taki pakiet aktywacyjny, gdzie będzie
    tymczasowy login, i hasło do internetu i multilinii" ona na to.
    - "Ale to wysyłają Państwo pocztą, a mi się jednak śpieszy i nie mogę
    czekać paru dni"
    - Nie, wysyłamy taki pakiet w formie SMS-a
    - Eee, to się zmieniło od momentu kiedy ostatni raz to robiłem.
    - Tak, teraz po otrzymaniu tego pakietu, pan się zaloguje, odpowie na
    kilka pytań weryfikacyjnych i ustanowi docelowe hasło. Na jaki numer
    mam wysłać pakiet?
    - Ten który mają Państwo w systemie, dziękuję

    Nie zdążyłem jeszcze odlożyć słuchawki, kiedy komórka mi zabuczała i
    faktycznie zalogowałem sie, dostałem pytania typu "czy masz u nas kredyt
    gotówkowy" (chyba z 5 ich było) ustanowiłem hasło i ... już.

    Muszę przyznać, że multi mnie pozytywnie zaskoczył, jedyna wątpliwość to
    to pytanie o numer telefonu do wysłania ..., ale z drugiej strony skoro
    jest pare tych pytań to może nie jest to jakaś wielka dziura.

    Pytanie do szanownych grupowiczów: Multi jakoś anonsowało zmianę tej
    procedury?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2011-11-23 10:22:10
    Temat: Re: [Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?)
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Pytanie do szanownych grupowiczów: Multi jakoś anonsowało zmianę tej
    > procedury?
    > KJ

    chyba nie ale mi sie spodobalo ostatnio jak bylem w potrzebie.

    --
    pozdrawiam, wromek