  • 21. Data: 2013-02-05 16:16:18
    Temat: Re: BGŻO dalej nurkuje - od kwietnia 3,6%
    Od: Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima <c...@g...com>

    Jak ktoś słusznie powyżej odnotował, mieliśmy przez jakiś czas dwa oprocentowania
    promocyjne - jeden poziom (5,8 proc.) dla środków już zdeponowanych i nowych powyżej
    40 tys. zł, a dla nowych środków do 40 tys. zł - 6,3 proc. wpłacone w okresie trwania
    promocji. W tym czasie oprocentowanie podstawowe naszego konta oszczędnościowego
    wynosiło 4,6 proc. Zawsze staramy się, aby atrakcyjne warunki dotyczyły zarówno
    nowych, jak i obecnych naszych klientów.

    Pozdrawiam,
    Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 22. Data: 2013-02-05 17:03:08
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Z rozbawieniem obserwuję dziś ewolucję adresu e-mail "przedstawicielki"
    BGŻ Optima:

    mariasmigiera@g...m
    Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima <mariasmigiera@g...m>
    Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima <czerwinska.e@g...m>
    <czerwinska.e@g...m>

    Wnioski?

    - w BGŻ Optima czytają, co się do nich pisze
    - zaczynamy się wstydzić tekstowego nazwiska?
    - profesjonalizmu nie ma nawet za grosz
    - i wreszcie, skąd w "kolegach z p.b.b." przekonanie, że ktoś z adresem
    z g...com to rzeczywiście przedstawiciel banku? Jakby to był
    przedstawiciel, to by przynajmniej z domeny bgzoptima.pl starał się pisać.

    Oj, oj, oj.

  • 23. Data: 2013-02-05 17:19:16
    Od: Elżbieta Czerwińska, zespół prasowy BGŻOptima <c...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 17:03:08 UTC+1 użytkownik notveryoldman napisał:
> [...]
    >
    > z g...com to rzeczywiście przedstawiciel banku? Jakby to był
    >
    > przedstawiciel, to by przynajmniej z domeny bgzoptima.pl starał się pisać.

    Żeby móc z Państwem tutaj rozmawiać (groups.google.com) muszę być zalogowana do
    mojego konta gmail. Oficjalne dane do kontaktu są dostępne na stronie bgżoptima.pl.

  • 24. Data: 2013-02-05 18:04:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 13:05:10 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Niezależnie od tego, jak bardzo Optima pogorszyła swoją ofertę, to nie
    > widzę sensu w krzyczeniu na jej pracowników.

    Jeżeli to rzeczywiście są pracownicy tego banku. Adres mailowy to gmail a
    IP 81-210-116-73.ip.netia.com.pl. Ja wiem, że pewnie to są pracownicy
    banku, ale jeżeli ma to być jakiś w miarę oficjalny kanał komunikacji
    banku, można by to jakoś porządniej zrobić. Tutaj jest inny adres mailowy:

    http://www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    więc czemu z niego nie korzystać.

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2013-02-05 18:33:07
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 17:19:16 UTC+1 użytkownik Elżbieta Czerwińska, zespół
    prasowy BGŻOptima napisał:
    > Żeby móc z Państwem tutaj rozmawiać (groups.google.com) muszę być zalogowana > do
    mojego konta gmail. Oficjalne dane do kontaktu są dostępne na stronie
    > bgżoptima.pl.
    Nie. Żeby zalogować się na konto na google.com nie jest wymagane używanie konta na
    gmailu, może być dowolny inny adres.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 26. Data: 2013-02-05 19:10:01
    Od: W <to_jest_smieszny_email_pracownika@super_powazny_bank.pl>

    MrMrooz wystukał, co następuje:

    > Nie. Żeby zalogować się na konto na google.com nie jest wymagane
    > używanie konta na gmailu, może być dowolny inny adres.

    Już pomijając, że żeby wysyłać wiadomości nntp nie trzeba się logować do
    google i można sobie wstawić dowolnego maila na nagłówek ;)

  • 27. Data: 2013-02-05 19:53:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-05 16:16, Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima
    pisze:
    > Zawsze staramy się, aby atrakcyjne warunki dotyczyły zarówno nowych, jak i
    obecnych naszych klientów.

    No dobrze, ale co się stało, że ostatnio tak nie było? Bank się starał,
    ale rzeczywistość go przerosła? Kot prezesa miał okres, czy co?

    Bo chyba nie należy Pani słów traktować tylko jak marketingową sraczkę?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2013-02-05 20:32:19
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Waldek wrote:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I ja nie widze takiej potrzeby, a swoja droga właśnie mi sie łamia belki w
    > Idei i sympatyczna (z głosu) p. Karolina zaproponowała 5% / 4-mc (stałe)

    szalu nie ma, zwlaszcza jak sie popatrzy np. na obligacje krakowskiego
    banku spoldzielczego SBK1020, ktore daja odsetki na poziomie wibor6M+4%.