  • 11. Data: 2013-02-05 13:02:59
    Temat: Re: BGŻO dalej nurkuje - od kwietnia 3,6%
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 12:49:08 UTC+1 użytkownik Tmavy napisał:

    > TO DO JASNEJ CIASNEJ STARAJCIE SIE BARDZIEJ!

    1.Grzeczniej
    2.Nie ma obowiązku lokować w BGŻ Optima
    3.Możesz z ew. lokatami z Polski uciec- tylko nie tak dawno pisano- podatek od
    odsetek 30%a oprocentowanie w okolicach 1,5%;)

  • 12. Data: 2013-02-05 13:05:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Prasowy BGŻOptima napisał:

    > TO DO JASNEJ CIASNEJ STARAJCIE SIE BARDZIEJ!

    Dawno temu na tej grupie udzielał się Sebastian Łuczak - ówczesny wodnik
    PekaoSA. Nie wytrzymał ciągłych naskoków ze strony klientów Pekao. Zdaje
    się, ze WBK też się udzielało, a teraz jakby mniej ...
    Niezależnie od tego, jak bardzo Optima pogorszyła swoją ofertę, to nie
    widzę sensu w krzyczeniu na jej pracowników.

    KJ

  • 13. Data: 2013-02-05 13:30:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-05 12:34, Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima
    pisze:
    > Szanowny Panie,
    > oprocentowania promocyjne dotyczyły zarówno środków już zdeponowanych na kontach,

    Pani Elżbieto, przecież to ordynarne kłamstwo!

    "Nawet 6,3% na Koncie Indywidualnym BGŻOptima

    Promocyjne oprocentowanie dla nowych środków! Wpłać na konto
    oszczędnościowe, a w okresie do 4 lutego 2013 zyskasz aż 6,3% w skali
    roku dla środków do 40 000 zł i 5,8% dla pozostałych środków wpłaconych
    powyżej tej kwoty. Utrzymujemy podwyższone oprocentowanie także dla
    Twoich dotychczas zgromadzonych oszczędności na koncie - 5,8% w skali
    roku, bez limitu."

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-02-05 13:37:26
    Od: TrzyLinie <t...@k...o2.pl>

    W dniu 2013-02-05 13:30, Liwiusz napisał(a):

    > Pani Elżbieto, przecież to ordynarne kłamstwo!

    E, nie. Optima miała dwa poziomy promocyjnego oprocentowania :) Pierwszy poziom
    był dla wszystkich środków. To może nie ordynarne kłamstwo, ale ordynarna ściema
    lub ordynarny "drobny druczek"...

    --
    TrzyLinie

  • 15. Data: 2013-02-05 14:02:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Prasowy BGŻOptima napisał:

    > TO DO JASNEJ CIASNEJ STARAJCIE SIE BARDZIEJ!

    Ależ - oni się bardzo starają!
    Tylko, że nie starają się "zrobić Ci dobrze", ale starają się wydymać
    Cię na kasie. To za to im płacą. Za zyski, a nie za "zadowolenie
    klientów", które jest drobnym, cząstkowym czynnikiem mającym (podobno,
    bo nikt tego nie dowiódł) jakiś znikomy wpływ na zyski.

    Sto razy bardziej opłaca się wybulić 100M na reklamy z gwiazdami sportu
    (tak, jakby jakiś nakoksowany gladiator miał być autorytetem w sprawach
    bankowości), niż te 100M dać jako odsetki na depozytach. Czasem ktoś
    taki pomysł próbuje przetestować (PBP np.), ale szybko mu to zostaje
    wybite z głowy.

    My jesteśmy jak te rybki w mętnej wodzie. Chcemy obeżreć przynętę
    (odsetki od depozytów), a nie połknąć haczyka (nie podpisać polisolokaty
    czy innego PSO albo jakiegoś bandyckiego badziewia).

    Jak nie cierpię Czarzastego, to z upodobaniem cytuję fragment jego
    sławnego SMSa: "Chwała nam i naszym kolegom (z p.b.b. ;) ). Ch..om wała!"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2013-02-05 14:32:55
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dawno temu na tej grupie udzielał się Sebastian Łuczak - ówczesny wodnik
    > PekaoSA. Nie wytrzymał ciągłych naskoków ze strony klientów Pekao. Zdaje
    > się, ze WBK też się udzielało, a teraz jakby mniej ...

    Multibank miał też swoją przygodę z tą grupa...

    W.

  • 17. Data: 2013-02-05 14:34:24
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niezależnie od tego, jak bardzo Optima pogorszyła swoją ofertę, to nie
    > widzę sensu w krzyczeniu na jej pracowników.

    I ja nie widze takiej potrzeby, a swoja droga właśnie mi sie łamia belki w Idei
    i sympatyczna (z głosu) p. Karolina zaproponowała 5% / 4-mc (stałe)

    Tak więc nie będzie Optymalnie ale Idealnie... choć mogłoby byc Merytorycznie
    - choc Merytoryczni nie wiadomo jak długo pociagną

    Pozdro

  • 18. Data: 2013-02-05 14:48:59
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    pisze:
    > Szanowny Panie,
    > oprocentowania promocyjne dotyczyły zarówno środków już zdeponowanych na kontach,
    jak i nowych.
    > Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

    Pani Elżbieto.

    Oprocentowanie 6,3% dotyczyło TYLKO NOWYCH ŚRODKÓW. I to są fakty. Na
    tej grupie takie rzeczy się po prostu wie i pamięta. I dlatego środki są
    zawsze tam gdzie banki dają najwięcej, oczywiście biorąc pod uwagę
    dywersyfikację i różne inne czynniki.
    Tak więc wyczyściliśmy rachunki w Optimie i czekamy na "Nowe,
    Atrakcyjne, Promocyjne" oprocentowania jak zwykle dla nowych środków.

    Bo że one będą znów dla nowych środków lub nowych klientów, to
    zdążyliśmy się przyzwyczaić. W końcu ta grupa to nie sklep "Dla Idiotów".

  • 19. Data: 2013-02-05 15:33:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 14:48:59 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > Tak więc wyczyściliśmy rachunki w Optimie i

    Piszesz tak jakby za Tobą jakas potęzna grupa deponentów stała;)
    Przyznam się ze ja nie rozumiem takiego biadolenie i skomlenia- nie odpowiadaja
    warunki idziesz do konkurencji i po co te biadolenia.
    Na BGŻ świat się nie kończy.

  • 20. Data: 2013-02-05 16:13:27
    Od: c...@g...com

> [...]

    > Bo że one będą znów dla nowych środków lub nowych klientów, to
    >
    > zdążyliśmy się przyzwyczaić. W końcu ta grupa to nie sklep "Dla Idiotów".

    Jak ktoś słusznie powyżej odnotował, mieliśmy przez jakiś czas dwa oprocentowania
    promocyjne - jeden poziom (5,8 proc.) dla środków już zdeponowanych i nowych powyżej
    40 tys. zł, a dla nowych środków do 40 tys. zł - 6,3 proc. wpłacone w okresie trwania
    promocji. W tym czasie oprocentowanie podstawowe naszego konta oszczędnościowego
    wynosiło 4,6 proc. Zawsze staramy się, aby atrakcyjne warunki dotyczyły zarówno
    nowych, jak i obecnych naszych klientów.

    Pozdrawiam,
    Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima