  • 1. Data: 2013-02-11 18:42:33
    Temat: BGŻO chyba zaliczyło odpływ
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie się zalogowałem i widzę taki komunikat, który wyświetla się od
    razu bez klikania w wiadomości:

    "Komunikaty
    Oprocentowanie Twojego Konta BGŻOptima

    W odpowiedzi na pytania naszych Klientów informujemy, że:

    - do końca lutego na Koncie Oszczędnościowym BGŻOptima obowiązuje
    oprocentowanie 4,80% dla wszystkich środków
    - w kolejnych miesiącach będziemy proponować naszym klientom atrakcyjne,
    promocyjne warunki dla wszystkich środków, niezależnie od wysokości
    oprocentowania standardowego
    - oprocentowanie Konta Oszczędnościowego BGŻOptima pozostanie jednym z
    najlepszych na rynku

    Zespół BGŻOptima"

    czyli nie uciekajcie jesteśmy najlepsi i będziemy nadal ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-11 19:53:34
    Temat: Re: BGŻO chyba zaliczyło odpływ
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 18:42:33 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]
    >
    > najlepszych na rynku
    >

    > Zespół BGŻOptima"
    >

    > czyli nie uciekajcie jesteśmy najlepsi i będziemy nadal ;)

    było już o tym kilka dni temu..

  • 3. Data: 2013-02-11 20:01:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Z pewnoscia byl duzy odplyw, bo klienci przygotowywali sie na promocje dla
    nowych srodkow, ktora jednak nie zaistniala, czy srodki wrocily- trudno
    powiedziec, bo Meritum daje 5% a ich oferta z 4,8% nie rozni sie az tak
    mocno.
    5% daje tez chyba Mille dla nowych srodkow. Jednak jak cos odplynie, to
    czesto juz nie wraca jak oferta nie jest wybitnie konkurencyjna.
    BGZO jest chyba mocno uzalezniony od kont oszczedn, bo ma slaba oferte
    lokat, jedynie tylko promocyjne dla nowych klientow sa konkurencyjne, ale te
    wygasaja po 3-mies.
    Reasumujac jest to nadal ciekawy rachunek, bo mamy nieograniczona ilosc
    wyplat w miesiacu, ale juz niekoniecznie jest to konto pierwszego wyboru dla
    wiekszych oszczednosci.

  • 4. Data: 2013-02-11 20:17:09
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Tak, tylko jak ten komunikat ma zapobiec odpływowi skoro oprocentowanie
    nie jest konkurencyjne?
    IMO gdyby było 5,5% zamiast 4,8% to komunikat byłby zbędny :)

  • 5. Data: 2013-02-11 21:20:53
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > najlepszych na rynku
    >
    > Zespół BGŻOptima"
    >
    > czyli nie uciekajcie jesteśmy najlepsi i będziemy nadal ;)

    no zaliczyło, dziś całe saldo popłynęło do Getina na 5,5% na 5 miesięcy.

  • 6. Data: 2013-02-11 21:57:20
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-11 21:20, darkblue pisze:

    > no zaliczyło, dziś całe saldo popłynęło do Getina na 5,5% na 5 miesięcy.

    U mnie juz był drugi odplyw, bo skonczyla sie bezkarna na 6,5 :]

  • 7. Data: 2013-02-11 22:04:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 11:17:09 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

    > Tak, tylko jak ten komunikat ma zapobiec odpływowi skoro oprocentowanie
    > nie jest konkurencyjne?
    > IMO gdyby było 5,5% zamiast 4,8% to komunikat byłby zbędny :)

    Próbują ratować sytuację. IMO ktoś tam tego do końca nie przemyślał albo
    za pewnie się poczuł. Kto robi sobie takie kuku: wiadomo że kończy się
    promocyjne oprocentowanie 5,8/6,3 i pewnie większość obserwuje i czeka co
    dalej. A tu bank serwuje info, że będzie 4,8 a za miesiąc 3,6. Moim
    zdaniem klasyka strzelania we własne nogi ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-02-11 22:05:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 21:57:20 +0100, Waldek napisał(a):

    > U mnie juz był drugi odplyw, bo skonczyla sie bezkarna na 6,5 :]

    Ja jeszcze trzymam trochę bieżących ale jak od marca nic się nie zmieni
    to zeruję :)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-02-11 22:36:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja jeszcze trzymam trochę bieżących ale jak od marca nic się nie zmieni
    > to zeruję :)

    przelew wychodzący wykonany, przy okazji wyświetlił mi się jakiś
    komunikat, że mam zadzwonić po specjalną ofertę...ktoś próbował? dają
    coś sensownego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-02-11 22:45:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 22:36:56 +0100, RobertS napisał(a):

    > przelew wychodzący wykonany, przy okazji wyświetlił mi się jakiś
    > komunikat, że mam zadzwonić po specjalną ofertę...ktoś próbował? dają
    > coś sensownego?

    Raczej nie.

    Tutaj poczytaj

    --