  • 1. Data: 2013-02-11 14:06:16
    Temat: Skoro reklamujemy tu różne wiśnie itp. to czy...
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    mogę tu zareklamować swojego linka, za skorzystanie z którego płacę bonusa?
    Kilka osób już skorzystało i myślę, że się nie zawiodło (Eneuel się nie
    liczy, bo to bank zawalił :) ale zapraszam go po inne produkty z mojej
    oferty
    ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2013-02-11 20:23:11
    Temat: Re: Skoro reklamujemy tu różne wiśnie itp. to czy...
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 14:06:16 UTC+1 użytkownik wromek wytnij napisał:
    > mogę tu zareklamować swojego linka, za skorzystanie z którego płacę bonusa?
    >
    > Kilka osób już skorzystało i myślę, że się nie zawiodło (Eneuel się nie
    >
    > liczy, bo to bank zawalił :) ale zapraszam go po inne produkty z mojej

    Ja też się nie liczę? ;)

  • 3. Data: 2013-02-12 11:15:44
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    >
    > Kilka osób już skorzystało i myślę, że się nie zawiodło (Eneuel się nie
    >
    > liczy, bo to bank zawalił :) ale zapraszam go po inne produkty z mojej

    Ale Ty przecież dostałeś bonusa, czy o czymś zapomniałem? ;)

  • 4. Data: 2013-02-13 12:38:06
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 11:15:44 UTC+1 użytkownik wromek wytnij napisał:

    > Ja też się nie liczę? ;)

    > Ale Ty przecież dostałeś bonusa, czy o czymś zapomniałem? ;)

    Powiedzmy, że zapomniałeś. Sprawdź archiwum poczty.

  • 5. Data: 2013-02-13 17:18:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 13.02.2013 12:38, Piotr Hołda wrote:

    > Powiedzmy, że zapomniałeś. Sprawdź archiwum poczty.

    A o co to chodzi, bo w ogole postow wromka nie widze?

  • 6. Data: 2013-02-14 14:20:50
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:18:40 +0100, neoniusz napisał(a):

    > A o co to chodzi, bo w ogole postow wromka nie widze?

    Wromek chce przyspamować, bo daje jakieś drobne za otwieranie kont z jego
    polecenia, a kilku grupowiczów z tego skorzystało (z przyczyn nieco dla
    mnie niejasnych) i niektórzy nie dostali rzeczonych drobnych.

    AK

  • 7. Data: 2013-02-14 19:02:52
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Ja też się nie liczę? ;)

    > Ale Ty przecież dostałeś bonusa, czy o czymś zapomniałem? ;)

    Powiedzmy, że zapomniałeś. Sprawdź archiwum poczty.
    A Ty się nie przypomniałeś, data akceptacji to dopiero 14 stycznia-czyli
    Tobie też się nie spieszyło.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2013-02-14 19:05:20
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > A o co to chodzi, bo w ogole postow wromka nie widze?

    A bo ja tak skacze po serwerach, bo mój prowajder jest blokowany przez
    serwer neostrady.
    Może teraz będzie widać moje posty.

    Oferuję bonusy za korzystanie z usług bankowych (itp.) korzystając z mojego
    linka polecającego.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2013-02-14 19:10:14
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Wromek chce przyspamować, bo daje jakieś drobne za otwieranie kont z jego
    > polecenia, a kilku grupowiczów z tego skorzystało (z przyczyn nieco dla
    > mnie niejasnych) i niektórzy nie dostali rzeczonych drobnych.

    1. Dla jednych drobne, dla innych mniej,
    2. Niektórzy dostali, niektórzy nie, jeśli nie spełnili jakichśtam warunków,
    3. A czemu powody, dla których niektórzy skorzystali, są niejasne?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2013-02-14 23:47:56
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 14:20:50 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
    > Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:18:40 +0100, neoniusz napisał(a):
    > Wromek chce przyspamować, bo daje jakieś drobne za otwieranie kont z jego

    ja skorzystalem i nie narzekam :) i tak musialem konto zalozyc,
    bo chcialem skorzystac z promocji 3x50zl