  • 1. Data: 2013-02-11 14:44:17
    Temat: Charge back w Synku
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Ćwiczył już ktoś?
    Odesłałem towar, sprzedający nie chce oddać kasy...

    --
    radar

  • 2. Data: 2013-02-11 18:13:50
    Temat: Re: Charge back w Synku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 14:44:17 +0100, radar napisał(a):

    > Ćwiczył już ktoś?
    > Odesłałem towar, sprzedający nie chce oddać kasy...

    Ja reklamowałem allegrowe PayU - wpłaciłem kartą debetową, więc czekam 60
    dni na reklamację i w sumie muszę się już chyba upomnieć co tam słychać w
    tej sparwie.
    Abstrahując to dziwna historia. Kupiłem ale nic nie dostałem. Pierwszy
    raz mi się coś takiego zdarzyło. Zero kontaktu ze sprzedającym (mail/
    telefon) a to jakaś sieć lombardów czy coś, która dalej handluje w
    najlepsze. Spór w allegro to oczywiście fikcja po upływie czasu
    "pracownik allegro zajmie się sprawą" i na tym się skończyło czyli jak
    zwykle klasyczne umycie rąk i standardowa odpowiedź nr 1 - nie jesteśmy
    stroną transakcji bla bla bla. Wystawiłem negatywa i też zero odzewu.
    Cisza jak makie zasiał.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-02-11 18:23:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie zadzwonił z ciekawości, bo na maila nikt nie chciał raczyć
    odpowiedzieć. Usłyszałem, że na reklamację transakcji przeprowadzonej
    kartą jest 60 dni roboczych. Hmmm czy to czasem nie dziwne tudzież jakieś
    lokalne wymysły Synka?

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-02-14 19:19:24
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Należy zadzwonić na infolinię i zgłosić reklamację z powołaniem na
    charge back. Niestety weryfikacja na infolinii jest upierdliwa -
    długotrwała. Cały proces z opisaniem reklamacji to ok. 20 minut.
    Dostałem numer zgłoszenia i mam czekać na email z czymś tam do wypełnienia.

    --
    radar