  • 1. Data: 2013-02-20 10:37:54
    Temat: BGŻO - Lokata z funduszem
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Czy dobre kombinuję że można zrobić tak?
    - Inwestuję w fundusz kwotę X.
    - Zakładam lokatę na kwotę X/3.
    - Następnego dnia sprzedaję jednostki funduszu a lokata zostaje na 3 mies.

  • 2. Data: 2013-02-20 14:46:55
    Temat: Re: BGŻO - Lokata z funduszem
    Od: jj <p...@w...pl>

    dobrze http://appfunds.blogspot.com/2013/02/zanim-potwierdz
    isz-sprawdz-nasza.html

  • 3. Data: 2013-02-20 17:26:07
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 20.02.2013 o 10:37 Piotr Hołda <p...@g...com> pisze:

> [...]
    > - Inwestuję w fundusz kwotę X.
    > - Zakładam lokatę na kwotę X/3.
    > - Następnego dnia sprzedaję jednostki funduszu a lokata zostaje na 3

    o ile mi wiadomo, to na zakup jednostek uczestnictwa jest 7 dni (czy do 7
    dni?), tyle samo na sprzedaż, więc (wg mnie) nie da się sprzedać
    następnego dnia.

    [sas]

  • 4. Data: 2013-02-20 18:07:40
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 17:26:07 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:

    > o ile mi wiadomo, to na zakup jednostek uczestnictwa jest 7 dni (czy do 7
    >
    > dni?), tyle samo na sprzedaż, więc (wg mnie) nie da się sprzedać
    >
    > następnego dnia.
    >
    > [sas]

    7 dni na nabycie i 7 na odkupienie jednostek to maksymalny dopuszczalny okres
    realizacji, zgodny z prospektem funduszu. Jednak jeśli to jest Union Investment to
    realizacja zleceń wysłanych rano odbywa się standardowo w dniu następnym. Jest to w
    miarę szybko. Tak przynajmniej jest w mBanku.

  • 5. Data: 2013-02-20 18:22:22
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 20.02.2013 o 18:07 Hakuna Matata <b...@o...pl> pisze:
> [...]
    > Union Investment to realizacja zleceń wysłanych rano odbywa się
    > standardowo w dniu następnym. Jest to w miarę szybko. Tak przynajmniej

    to zmienia postać rzeczy, dzięki za info.
    [sas]