  • 11. Data: 2012-03-27 21:06:56
    Temat: Re: BGZ wydajesz zarabiasz 5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" jkt2g1$dol$...@i...gazeta.pl

    > nie

    Łomatko!! Nie mozna odpisać:

    nie dają keszbeku po 31 marca
    albo
    dają keszbek po 31 marca

    bądź jakoś podobnie, ale jednoznacznie?

    Rozumiem (ale nie z tego, co czytam a z ,,atmosfery'')
    że po 31 marca nie dają keszbeku.

    Czy my tu bawimy się w ciuciubabkę?

    -=-

    Mille coś daje z keszbekiem na Impresję -- też
    do 31 marca, ale chyba trzeba coś kupić w Se_forze
    czy innym semaforze bądź SFORze -- ja zdemilitaryzowany jestem... ;)

    SMSem przysłali...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    -- Spytam krótko: 'czy po 31 marca nie dają keszbeku?'.
    -- Tak!!!

    Po jakimś czasie...

    -- Dlaczego skłamałeś?
    -- Nie skłamałem, potwierdziłem, że nie dają. ;)

    Czy stąd biorą się polskie głupoty:

    azaliż i azali oraz zali
    nieopodal, opodal i nie opodal
    defraudacja i fraud?...

  • 12. Data: 2012-03-27 21:15:53
    Od: "Jan Werbinski" <j...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
    > W Białymstoku straszny ruch, pełno samochodów, trudno przejechać -- takie
    > tu niskie ceny paliwa... Przynajmniej tam, gdzie Baśka rzuca orzechami.
    > Ponoć dlatego, że od marca do września jest zamknięty fragment jednej
    > z dawnych arterii miejskich.
    >
    > W Białymstoku dziwnie remontuje się drogi.

    Białystok to wogóle dziwne miasto. Mieszka w nim Kononowicz. Mieszka w nim
    zbierający do pudełka ogolony zarost Eneuel.
    Przyjadę tam kiedyś pozwiedzać.
    Po ile są bilety?

    --
    Jan Werbiński

  • 13. Data: 2012-03-27 22:27:06
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > dają keszbek po 31 marca
    >
    > bądź jakoś podobnie, ale jednoznacznie?
    >
    > Rozumiem (ale nie z tego, co czytam a z ,,atmosfery'')

    krótko pytasz > krótko odpowiadam ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2012-03-27 22:41:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" jkt3l8$e1b$...@i...gazeta.pl

    > Białystok to wogóle dziwne miasto. Mieszka w nim Kononowicz.
    > Mieszka w nim zbierający do pudełka ogolony zarost Eneuel.
    > Przyjadę tam kiedyś pozwiedzać.
    > Po ile są bilety?

    Po 6 tysięcy złotych, z tym że ja i Konowicz sprzedajemy
    zniżkowe/ulgowe po 3 tysiące złotych. Jeśli zapłacisz
    mi przelewem przed przyjazdem -- tylko półtora tysiąca
    złotych. Jesteś analfabetą czy chorujesz na dysortografię?

    Kononowicz to palant na miarę Truskolaskiego. Obaj są
    wspierani przez tutejsze środowisko akademickie. Ja za
    polityką nie przepadam. Za wysokimi funkcjami społecznymi -- także.

    w dupie, w szufladzie, w ogóle
    dupa, szuflada, ogół

    -=-

    mieć coś w dupie -- taktować coś jak gówno
    mieć coś w płucach -- taktować coś jak gówno

    -=-

    Poza tymi palantami byli i inni kandydaci na stanowisko
    prezydenta miasta. Szkoda, że ludziom wydaje się, iż maja
    wybór -- albo Truskolaski, albo Konowicz. Z tego, co wiem,
    inni kandydaci mieli jakieś plany -- inne niż sponsorowanie
    Kościoła rzymskokatolickiego.

    -=-

    Krytykę przyjmuję -- ja także, choć nie teraz, a wcześniej,
    oddałem swój głos na Truskolaskiego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-03-27 22:48:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" jkt7qs$5ek$...@i...gazeta.pl

    > krótko pytasz > krótko odpowiadam ;-))

    Ja pytam jednoznacznie, Ty odpowiadasz wieloznacznie.
    Koszt wysłania postu z jednym słowem jest raczej
    stosunkowo (w stosunku do wartości tego jednego
    słowa) wysoki.

    Ja przekroczyłem czterdziestkę -- dlatego wolę nie mnożyć postów.
    Ten ma mniej więcej numer 40611. Dokładność IMO to około 10 postów,
    z tym, że wiele postów wysłałem jednocześnie na kilka grup i takie
    krosposty są liczone jako pojedyncze posty, czyli zliczając wszystkie
    moje posty na wszystkich grupach, można dostać liczbę przekraczającą
    50 tysięcy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-03-27 23:58:01
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jkt7qs$5ek$1@inews.gazeta.pl...

    A to sie okaze po 31 marca, gdyz nie wykluczone
    ze promocja np. zostanie przedluzona.
    Poki co zadeklarowali sie do 31.03

    Nie, to ONI sie bawia z nami :)

  • 17. Data: 2012-03-28 00:10:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkt8lc$jds$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    to wiedzialem

    ale tego nie - mozna na tym zarobic ?
    wiem ze skupuja wlosy na peruki [min 20cm] ale zgolony zarost ?

    A bylem raz - w latach mlodzienczych
    jakis oboz w lesie na zadupiu [prawie koncentracyjny]
    - przy okazji wycieczka do BS

    > w dupie, w szufladzie, w ogóle

    - mniej razi niz np. "wogule" - czepiasz sie ;)

  • 18. Data: 2012-03-28 01:55:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jktds3$r6p$...@n...news.atman.pl

    > ale tego nie - mozna na tym zarobic ?

    Nie rób ze mnie idioty -- można zarobić a ja nie zarabiam na tym?
    Może i za późno zabrałem się za ewakuację z ZuluGoolaBanku, może
    za późno przeniosłem pieniądze do meritum, może niepotrzebnie
    ociągałem się z wiewiórkami i sowami, może Optima dawała dobre
    lokaty, może moje powrócenie do TeDebile/Ery wskazuje na moją
    niepoczytalność, zwłaszcza w obecności FreszPleja, ale naprawdę,
    gdyby na ściętym zaroście można było zarobić -- nie gromadziłbym
    tego ponad ćwierć wieku... No i może za późno chcę zaopiekować się
    kociakiem Tojoty...

    Choroby płuc i kręgosłupa zaburzyły mi poczucie czasu...
    Dopiero wiewiórka zauważyła, że mnie widywała w lesie,
    nawet zna moje imię i specjalnie dla mnie trzyma moje
    miejsce... Do BGZ ostatni raz logowałem się 14 grudnia
    2011 roku, jeśli nie liczyć moich logowań z tego tygodnia...

    Masy przemyśleń i wspomnień przetoczyły się przez moją głowę...
    Pamiętam bardzo dokładnie otwieranie konta w BGZ przed laty,
    ale myślałem, że od tamtej pory minęło tyle czasu...

    Zachowano moje hasło i moje kody jednorazowe...
    Byłem w szoku!!! Ale konto dali nowe.

    > wiem ze skupuja wlosy na peruki [min 20cm] ale zgolony zarost ?

    Musiałbym się golić niemal do zera -- aby sprzedawać tak długie włosy.

    > A bylem raz - w latach mlodzienczych
    > jakis oboz w lesie na zadupiu [prawie koncentracyjny]
    > - przy okazji wycieczka do BS

    Co to BS? I gdzie to zadupie?

    > - mniej razi niz np. "wogule" - czepiasz sie ;)

    Ponoć można pisać 'wogle'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-03-28 02:28:54
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jktkl3$n15$1@inews.gazeta.pl...

    > Co to BS? I gdzie to zadupie?

    W moim neologizmie skrotowym - Bialystok
    choc moze wprowadzac w blad [BankSpoldzielczy]
    Zadupie bylo gdzies w lasach k/BS
    dokladnej nazwy nie pamietam

  • 20. Data: 2012-03-28 02:33:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jktm06$3p3$...@n...news.atman.pl

    > W moim neologizmie skrotowym - Bialystok

    Zauważyłem. Biały Stok śniegu?
    Czy może jednak Biały Stok spienionej wody w wodospadzie?
    Bo chyba nie Biały Stog siana, zwany wiele lat temu etyliną. ;)

    > choc moze wprowadzac w blad [BankSpoldzielczy]
    > Zadupie bylo gdzies w lasach k/BS
    > dokladnej nazwy nie pamietam

    Możesz pokazać na mapie. :)

    --