  • 1. Data: 2012-03-27 02:15:03
    Temat: BGZ wydajesz zarabiasz 5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Płacąc kartą kredytową Banku BGŻ, kupujesz taniej.
    Wracają do Ciebie pieniądze wydane na codzienne
    zakupy w supermarketach i sklepach spożywczych
    lub na paliwo na stacjach benzynowych w całym kraju.

    Karta kredytowa Banku BGŻ to same korzyści:
    . zyskujesz nawet 250 zł otrzymując 5% zwrotu wydatków za zakupy
    . korzystasz z pieniędzy banku i nie ponosisz dodatkowych kosztów
    Promocja trwa do 31 marca 2012 r. Więcej informacji znajdziesz na
    stronie www.bgz.pl

    Ktoś to ma? Ktoś z tego korzysta?
    Można przenieść kartę z innego banku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-03-27 07:42:49
    Temat: Re: BGZ wydajesz zarabiasz 5%
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 27 Mar, 02:15, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >  . korzystasz z pieniędzy banku i nie ponosisz dodatkowych kosztów
    >  Promocja trwa do 31 marca 2012 r. Więcej informacji znajdziesz na

    Moze zle zrozumialem, ale ten zwrot to tylko promocyjnie do 31 III
    2012r.
    Potem juz chyba nie?

    "Dzięki temu każdy z Was otrzyma 5% zwrot wydatków ponoszonych w
    marketach i sklepach spożywczych lub na stacjach paliw do końca marca
    2012 roku"

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-03-27 09:14:51
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Gdzie jest ta informacja? Na stronach BGZ nie widzę...

  • 4. Data: 2012-03-27 09:19:36
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >Moze zle zrozumialem, ale ten zwrot to tylko promocyjnie do 31 III
    >2012r.
    >Potem juz chyba nie?

    Dlatego sobie odpuscilem to info - wisi juz dosc dlugo

  • 5. Data: 2012-03-27 11:01:45
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 27 Mar, 09:14, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Gdzie jest ta informacja? Na stronach BGZ nie widzę...

    W "kartach kredytowych":

    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/karty/Karty_kredytowe/k
    redytowa_mastrecard.html

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-03-27 15:04:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" e...@d...goo
    glegroups.com

    : Moze zle zrozumialem, ale ten zwrot to tylko promocyjnie do 31 III 2012r.

    Ja zrozumiałem to inaczej -- że tylko do końca marca dają te karty,
    ale póki te karty będą, keszbek też będzie. Innymi słowy -- że jeśli
    już ktoś otrzyma tę kartę do 31 marca, będzie miał keszbek na tak
    zwane zawsze. Może warto zapytać BGZ o interpretację tego zapisu.

    W Białymstoku straszny ruch, pełno samochodów, trudno przejechać -- takie
    tu niskie ceny paliwa... Przynajmniej tam, gdzie Baśka rzuca orzechami.
    Ponoć dlatego, że od marca do września jest zamknięty fragment jednej
    z dawnych arterii miejskich.

    W Białymstoku dziwnie remontuje się drogi.
    Największe skrzyżowanie w mieście -- droga doń prowadząca jest
    wyłączona z ruchu na całe lato...

    W ubiegłym roku całe lato była wyłączona jedyna droga
    prowadząca do białostockiego kąpieliska... Najpierw miasto
    zainwestowało w nowe ogrodzenie i zabawki plażowe, następnie
    dojazd odcięło zupełnie...

    Inna część ww. arterii zamieniona zastała na deptak.
    Na przebudowe miasto wydało 25 milionów złotych.
    Zmasakrowano ruch autobusów, skutecznie utrudniono jeżdżenie
    w dawnym centrum, oddano ludziom malutki placyk do użytku
    (można tam organizować mikrokoncerty -- bo placyk malutki)
    podzielony na dwie części ruchliwą ulicą... Na domiar złego
    dookoła nie ma parkingów, zatem przyjazd na ewentualną
    uroczystość (koncert) jest raczej utrudniony...

    Korzystając z dłubania w ziemi -- można było zrobić przejazd
    pod tym placykiem a dookoła tego przejazdu, pod tymże
    placykiem, można było zbudować rozległe parkingi podziemne.
    No -- ale trzeba by było coś zrobić z instalacjami podziemnymi...
    A tam jest całe królestwo -- ciepło, woda, gaz, elektryczność,
    kanalizacja... Tak oto najdroższa ziemia w mieście marnuje się...

    Dzięki temu przejazdowi (i jemu podobnym głupotom) sygnalizacje
    świetle są tam co paręset metrów -- w szczycie niespełna 50 metrów
    od słupa jednej sygnalizacji do słupa następnej/kolejnej sygnalizacji.
    Oczywiście te sygnalizacje tak są ze sobą zsynchronizowane -- że na
    każdych światach trzeba ,,swoje'' odczekać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-03-27 15:28:01
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > "ls" e...@d...goo
    glegroups.com

    > : Moze zle zrozumialem, ale ten zwrot to tylko promocyjnie do 31 III 2012r.
    >
    > Ja zrozumiałem to inaczej -- że tylko do końca marca dają te karty,

    kartę to musisz już mieć wcześniej

    > ale póki te karty będą, keszbek też będzie. Innymi słowy -- że jeśli
    > już ktoś otrzyma tę kartę do 31 marca, będzie miał keszbek na tak
    > zwane zawsze. Może warto zapytać BGZ o interpretację tego zapisu.

    tu masz regulamin promocji, nie trzeba się nigdzie pytać
    http://www.bgz.pl/downloads/kb_reg_promocji_01_2012.
    pdf

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2012-03-27 15:39:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" jksf8v$i2v$...@i...gazeta.pl

    > tu masz regulamin promocji, nie trzeba się nigdzie pytać
    > http://www.bgz.pl/downloads/kb_reg_promocji_01_2012.
    pdf

    Spytam krótko: 'czy po 31 marca nie dają keszbeku?'.
    Szkoda mi moich oczu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-03-27 17:30:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jksdtn$bur$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Oczywiście te sygnalizacje tak są ze sobą zsynchronizowane -- że na
    > każdych światach trzeba ,,swoje'' odczekać.

    Średnio? 171 metrów, czyli około 130 metrów pomiędzy słupami (krańcami) sygnalizacji.

    na odcinku 1200 metrów -- 7 sygnalizacji w tym 2 przejścia

    Albo tu, gdzie mieszkam:

    na odcinku 550 metrów -- 3 sygnalizacje; jedna z nich służy wyłącznie
    przeszkadzaniu

    Szybkość 60 km/h to inaczej 1 km w 1 minutę.
    Zatem jedna sygnalizacja może zabrać (razem z zatrzymaniem,
    odczekaniem i ruszeniem) tyle, ile zabiera przejechanie z tą
    szybkością paru kilometrów, co skutecznie wydłuża czas jazdy
    kilkakrotnie -- może i pięciokrotnie!

    Piechur idzie z szybkością około 6 km/h, czyli ze 2 razy
    wolniej, niż ,,jadący'' samochód. Pod tym względem Białystok
    jest na pewno prawdziwą metropolią!! Oczywiście powolna jazda
    rowerem jest znacznie szybsza niż jazda samochodem w tych warunkach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-03-27 20:56:00
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > "lolekanabolek" jksf8v$i2v$...@i...gazeta.pl

    pdf

    > Spytam krótko: 'czy po 31 marca nie dają keszbeku?'.
    > Szkoda mi moich oczu.

    nie

    --
    pozdrawiam