  • 1. Data: 2012-03-26 23:08:21
    Temat: Mille w realu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kupiłem to i owo, i poprosiłem o dwie stówki. Kasjer zakończył
    transakcję i okazało się, że nie może dać mi tych dwóch stówek.
    Wezwał pomoc i w efekcie sprzedał mi zapalniczkę za 3.99 i dał
    dwie stówki. Pokwitowałem odbiór dwóch stówek bez kwitowania
    zapalniczki. Na slipku była i zapalniczka i dwie stówki.
    W blokadach mam 239.99 -- będzie 200 w efekcie rozliczenia
    czy będzie 203.99?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-03-26 23:25:55
    Temat: Re: Mille w realu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jkqm4q$beg$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > zapalniczki. Na slipku była i zapalniczka i dwie stówki.
    > W blokadach mam 239.99 -- będzie 200 w efekcie rozliczenia

    Oczywiście mam 203.99, nie 239,99

    + W blokadach mam 203.99 -- będzie 200 w efekcie rozliczenia

    > czy będzie 203.99?

    Oczywiście zapalniczki nie dostałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-03-26 23:52:21
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkqmt8$gkq$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście zapalniczki nie dostałem.

    Wiec albo zostales oszukany, albo sprzedawca uznal
    ze przy astmie palenie i tak nie wchodzi w rachube ;)
    jedyna nadzieja ze CB powetuje ta strate z nawiazką
    ale tak na marginesie w Lidku za podobna cene mozna miec 3 jednorazowki :)

  • 4. Data: 2012-03-27 00:18:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkqoem$s6v$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > jedyna nadzieja ze CB powetuje ta strate z nawiazką
    > ale tak na marginesie w Lidku za podobna cene mozna miec 3 jednorazowki :)

    I 30 pudełek zapałek.

    Uważasz, że w rozliczeniu będzie 203.99 zamiast 200?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-03-27 00:26:12
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkqpvv$re7$1@inews.gazeta.pl...

    > Uważasz, że w rozliczeniu będzie 203.99 zamiast 200?

    Zakladam ze tak - aby nastapila wyplata musi jej towarzyszyc jakis zakup
    jednak napisales wczesniej ze dokonales roznych drobnych zakupow
    wiec pewnie masz pare slip-ek ;)
    jeden za te zakupy ? i drugi za zapalniczke + wyplate
    a ze zapalniczki nie dali :> pewnie gostek zakrecony
    albo robil to pierwszy raz na kasie - stad wzywal pomoc ;)

  • 6. Data: 2012-03-27 01:32:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkqqe4$uas$...@n...news.atman.pl

    > Zakladam ze tak - aby nastapila wyplata musi jej towarzyszyc
    > jakis zakup jednak napisales wczesniej ze dokonales roznych
    > drobnych zakupow wiec pewnie masz pare slip-ek ;)

    Mam -- i mam dwie blokady.

    > jeden za te zakupy ? i drugi za zapalniczke + wyplate
    > a ze zapalniczki nie dali :> pewnie gostek zakrecony
    > albo robil to pierwszy raz na kasie - stad wzywal pomoc ;)

    Mógł robić pierwszy raz -- bo go pierwszy raz widziałem w realu.

    [zasada jest prosta -- zawsze trzeba wybierać ładne panienki
    przy kasie, nie gostków; jeśli ładnych brak, należy wybierać
    kobiety najładniejsze spośród możliwych; ten algorytm jak
    dotąd zawsze dobrze skutkował]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Możesz dać swego m@ila? Potrzebne m to do posłania (jak sobie
    poślesz, tak to inni odbiorą) @dresu z OMCFem.

  • 7. Data: 2012-03-27 09:26:01
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jkquan$8nk$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > przy kasie, nie gostków; jeśli ładnych brak, należy wybierać
    > kobiety najładniejsze spośród możliwych; ten algorytm jak

    ladna == niekoniecznie madra
    algorytm przewiduje unikanie blondynek? :D
    mozna tez unikac tych z waskimi ustami - podobno zołzowate ;)

    > Możesz dać swego m@ila? Potrzebne m to do posłania (jak sobie
    > poślesz, tak to inni odbiorą) @dresu z OMCFem.

    Wyslalem - plik pobralem - odpisalem w watku mleczno-dietetycznym

  • 8. Data: 2012-03-27 11:18:33
    Od: lukasm <p...@g...com>

    On 27 Mar, 09:26, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:

    > ladna == niekoniecznie madra
    > algorytm przewiduje unikanie blondynek? :D
    > mozna tez unikac tych z waskimi ustami - podobno zołzowate ;)

    > Wyslalem - plik pobralem - odpisalem w watku mleczno-dietetycznym

    Tak z ciekawości - jak cash back przedstawia się kosztowo dla sklepu?
    Tak jak pozostałe transakcje bezgotówkowe?

  • 9. Data: 2012-03-27 11:46:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "lukasm" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >Tak z ciekawości - jak cash back przedstawia się kosztowo dla sklepu?
    >Tak jak pozostałe transakcje bezgotówkowe?

    Dobre pytanie, sam jestem ciekaw

  • 10. Data: 2012-03-27 12:18:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-03-27 11:46, Waldek pisze:

    > Dobre pytanie, sam jestem ciekaw

    na pewno jest jakiś, ja zawsze mam problem z cash w Piotrze i Pawle, za
    każdym razem ściemniają, że nie coś nie działa, nie można itp
    a raz kasjerka mi się przyznała, że kierownictwo zabrania im robić cashback

    --
    pozdrawiam
    Marcin