  • 31. Data: 2013-04-25 12:04:48
    Temat: Re: BGZ kończy z orzechami
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 18:46:05 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Bardzo szanuję czas, i swój, i czyjś. Nie kupuję z zamiarem bawienia się w
    >
    > zwroty, nie kupuję bułki, żeby brać 200 zł cashbacku. Nikomu nie wymawiam,
    >
    > po prostu, takie zabawy nie dla mnie, a i kasjerce nie chcę zawracać głowy
    >
    > bzdurami, z których tylko ja miałbym korzyść. Najwyżej czasem u
    >
    > zaprzyjaźnionej kasjerki rozbijam płatność za zakupy na dwie karty, gdy nie
    >
    > ma kolejki.
    Nie miałem na myśli sklepów przyziemnych tylko Internetowe choć tutaj nie mam
    pewności czy w przypadku akurat BGŻ takie zakupy kk są bezprowizyjne.

    > Depozyt? To takie, że składam w banku i płacą mi pińć procent rocznie, z
    >
    > czego dziewiętnaście muszę oddać? Takie zabawy też nie dla mnie. :)
    >

    > AK
    W tej chwili to już nawet mniej niż to pińć. Ale za to w jakiś tam bezpieczny sposób
    gwarantowane. Dla dużych kwot na kk bawienie się w większe ryzyko jest nazwałbym to
    ryzykowne :)

    Zibo

  • 32. Data: 2013-04-25 16:25:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" klad07$hpg$...@d...me

    > Przepraszam, złamałem Twój zakaz i przeczytałem: brzoskwinie
    > w puszkach Ci nie służą!

    No właśnie... Złamałeś!!! Złamałeś mój zakaz!! Dobrowolnie (jak
    mniemam) i świadomie!!! Jeśli spotka Cię jakieś nieszczęście
    spowodowane złamaniem tego zakazu [pojmiesz, że puszki nie można
    rozdzielić] to nie będę za to odpowiedzialny, gdyż świadomie
    złamałeś mój zakaz!

    [nie służą -- ale są smaczne; właśnie wszamałem puszkę
    brzoskwiń w czasie jedzenia jaj kurzych smażonych na
    maśle; codziennie jem owoce -- gdy brak świeżych, jem
    puszkowane, a dziś właśnie zabrakło świeżych... jeszcze
    3 zakupy szarytkowe w kwietniu... chyba mogłem wczoraj
    kupić dwie puszki, skoro dziś jedną zjadłem, o ile
    w ogóle można jeść puszki]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2013-04-25 16:27:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1...@4...net

    > Nadużywasz słowa "przyjaźń" albo masz dar łatwego nawiązywania bliskich
    > stosunków z kasjerkami. ;)

    Kasjerki są uległe -- proszę o 2 setki, i mam.

    > [A na ile części trzeba?]

    [9 na jedną szarytkę]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'