    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ TOiP ''niby'' z błędem
    Date: Tue, 29 Jan 2008 11:48:41 +0100

    "darek" <b...@h...pl> wrote in message
    news:479e3e17$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > Może i mam trochę z pieniacza :-)
    > Z kilku wzgledów postanowiłem zrezygnować z reszty kredytu hipotecznego w
    > banku BGŻ. Niezbęne więc było sporządzenie aneksu do umowy. Za ów aneks
    > bank zazyczył sobie 150zł, niby norma ale umowa kredytu odsyła w tym
    > zakresie do TOiP a tam napisane jest jednoznacznie, że opłaty za
    > sporządzenie aneksu nie pobiera się w przypadku pobrania prowizji za
    > udzielenie kredytu. Prowizję oczywiści zapłaciłem. W oddziale, na moje
    > żądanie uzasadnienie pobrania tej prowizji po wieklodniowych analizach i
> [...]
    Wszystko na napierze - napisz pismo z zadaniem uzasadnienia i czekaj na
    odpowiedz pisemna. Albo bedziesz mial z czym pojsc na skarge do nadzoru..
    albo (co bardziej prawdopodobne) nagle sie okaze, ze jednak prowizji nie
    placisz. Zwykle banki (i ogolnie inne firmy) "w gebie" sa duzo odwazniejsi
    niz na papierze. Zdaja sobie sprawe, ze papier to juz dowod rzeczowy.

    pozdr