  • 11. Data: 2012-10-27 22:44:35
    Temat: Re: BGŻ Optima
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2012-10-27 15:51, wiatrak pisze:
    > Loguję się ja do mojego konta w Optimie i co widzę?

    > Drogi Kliencie,
    > Dziękujemy Ci za zaufanie i powierzone oszczędności.........

    Ha ha ha :) Moje saldo wynosi 0,00 PLN

  • 12. Data: 2012-10-27 22:46:28
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "[sas]" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    > fajnie, szczęśliwie akurat w piątek wylałem wszystkie środki z Optimy :)

    ja tak samo, optima się spóźniła

    erator/

  • 13. Data: 2012-10-28 02:17:58
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Zasady promocji

    Ło matko, jak czytam te zasady, to mam nieodparte skojarzenie
    z tymi zasadami <http://www.youtube.com/watch?v=5XEIA6Kegp4>

    Kto wymyśla takie rzeczy? :)

  • 14. Data: 2012-10-28 10:52:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 15:51:34 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Loguję się ja do mojego konta w Optimie i co widzę?
    >
    > 58 2030 2267 2000 xxxx xxxx xxxx Rachunek Główny 5,80 % / 6,30 %
    >
    > Wyższe oprocentowanie obowiązuje dla "nowych środków" zaksięgowanych na
    > rachunku głównym.

    Popatrzyli na środki zgromadzone na kontach w BGŻO i chiachnęli z
    nienacka promo. Mnie akurat złapali na wykroku ;) ale pewnie dużo osób ma
    saldo zero, więc trochę tej kasy wróci do BGŻO, bo oferta aktualnie
    najlepsza i czasami konkuruje spokojnie z lokatami nawet na te 6,5%-6,7%,
    bo środki mam cały czas dostępne pod ręką, no ale wiadomo, to już zależy
    od konkretnej sytuacji.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2012-10-28 14:04:35
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2012 20:30:36 UTC+2 użytkownik a...@w...pl napisał:
    > Znaczy się zdefiniowanie przelewu wylania kasy dziś tj. w sobotę 27.X. raczej na
    saldo nie wpłynie?

    No właśnie, jak to może być widziane przez system? Bo wydaje mi się, że zedfiniowanie
    przelewu zdejmuje z miejsca tę kwotę z dostępnych środków.

    Pytanie, czy będzie to naliczane do salda czy tez nie?

  • 16. Data: 2012-10-28 19:35:49
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Zdefiniowanie przelewu w sobotę nic nie da, ponieważ przelew pójdzie dopiero w
    poniedziałek, czyli dopiero w poniedziałek saldo zostanie zmniejszone.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 17. Data: 2012-10-29 00:03:04
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Popatrzyli na środki zgromadzone na kontach w BGŻO i chiachnęli z
    > nienacka promo. Mnie akurat złapali na wykroku ;) ale pewnie dużo osób ma
    > saldo zero, więc trochę tej kasy wróci do BGŻO

    Ja akurat przejsciowo mialem tam znacznie wiecej niz zaklada bufor
    tak wiec nie skorzystam "z łaski" optimy ;P
    Poza tym sądze ze kto z grupowiczow miał luzne środki
    to juz siedza w Syncu :D

    >, bo oferta aktualnie
    > najlepsza i czasami konkuruje spokojnie z lokatami nawet na te 6,5%-6,7%,

    E... opowiadasz ;)
    - no chyba ze masz naprawde grubą kapuche do przechowania na chwile

    Pozdro

  • 18. Data: 2012-10-29 01:16:02
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 00:03:05 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    > tak wiec nie skorzystam "z łaski" optimy ;P
    > Poza tym sądze ze kto z grupowiczow miał luzne środki

    [quote]3) jeżeli Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi wartość
    dodatnią i jednocześnie Zmiana Salda Rachunku Głównego w tym dniu
    stanowi wartość dodatnią, to w tym dniu w odniesieniu do:
    a) tej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym,
    która odpowiada Kwocie Zwiększenia, nie przekraczającej jednak kwoty 40
    000 zł, stosowana jest promocyjna stała stopa procentowa w wysokości
    6,30% w skali roku;
    b) pozostałej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku
    Głównym, stosowana jest promocyjna stała stopa procentowa w wysokości
    5,80% w skali roku.[/quote]

    Wyraźnie jest napisane, że 6,30% odnosi się do kwoty zwiększenia 40.000,-,
    a ponad tę kwotę - 5,80%.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 19. Data: 2012-10-29 07:09:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 00:03:04 +0100, Waldek napisał(a):

    > E... opowiadasz ;)
    > - no chyba ze masz naprawde grubą kapuche do przechowania na chwile

    Możesz tam non stop dolewać, więc od końca lutego 2013 to i być może
    gruba kapucha się uzbiera ;)

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2012-10-29 09:20:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 07:09, xbartx pisze:

    > Możesz tam non stop dolewać, więc od końca lutego 2013 to i być może
    > gruba kapucha się uzbiera ;)

    czy aż taka gruba?? promocyjne 6,3% jest do 40 tyś tylko

    --
    pozdrawiam
    Marcin