  • Data: 2006-10-19 11:21:16
    Temat: Re: BGZ Integrum - warto ?
    Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja się wyniosłam z tego banku 3 lata temu,byłam zadowolona dopóki nie
    podnieśli opłat. W tej chwili jestem w VW banku i jak narazie nie narzekam,
    chociaż początkowo nie było opłat za prowadzenie konta, teraz zrobili opłate
    5,-zł, przelewy darmowe i wypłaty z bankomatów wszystkich darmowe, jeżeli
    wypłacasz conajmniej 400,-zł , jeżeli poniżej to opłata wynosi 1,50zł

    Pozdrawiam
    Grażyna