  • 11. Data: 2014-04-24 19:49:31
    Temat: Re: BGŻ - 5 zł za obcy bankomat, dlaczego?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >"Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Może do BZ WBK KB 123 lub KGP? -- choć ten bank
    >do tej pory nie rozwiązał problemu mojej matki. :)

    Z mBankiem nie wyszło, ale zamienili rodzaj konta na Nr 1. Za kartę nadal 9,
    ale jak wydasz bezgotówkowo 300 (już nie 500) to opłata 0.00. Wypłaty z
    wszystkich bankomatów krajowych bezpłatne. Żadnych profitów ale i przed
    opłatami łatwo się uchronić (np. odtworzenie PIN 7 zł).
    Co do płatnego przelewu pilnego, to raczej między 14:00 a 15:00 proponują,
    ale konta Nr 1 to NIE DOTYCZY (brak zapisów w toip).

    http://www.bgz.pl/downloads/dla_ciebie/oplaty_prowiz
    je/TPiO_Detal_Dzial_1.pdf
    --------------------------------
    Przecietna oferta i to raczej lekko ponizej sredniej, utrzymywanie samego
    konta np. bez karty nie ma wiekszego sensu, chociazby ze wzgledu na platny
    przelew po 12:00. Oferta depozytowa bardzo slaba, stad utrzymywanie konta z
    dostepem on-line nie ma sensu (w porownaniu do innych bankow), gdyz brak
    ciekawych lokat w ofercie.

  • 12. Data: 2014-04-25 09:35:40
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    >"Krzysztof" wrote
    >Przeciętna oferta i to raczej lekko ponizej sredniej, utrzymywanie samego
    >konta np. bez karty nie ma wiekszego sensu, chociazby ze wzgledu na platny
    >przelew po 12:00.

    Co Wy z tą 12:00. chodzi o 14:00!!!!!!!!!!!!
    Szkoda, że wszystkiego nie przeczytałeś, a że oferta poniżej średniej to się
    zgadzam:
    "Dodatkowa opłata za przelew pilny (realizacja w dniu złożenia), złożony:
    1) w oddziale po godzinie 13:30 - 5,00 PLN
    2) w systemie bankowości internetowej lub telefonicznej po godzinie 14:00 -
    5,00 PLN"

    W czym to jest gorsze o np. mBanku, jak u nich na 3 sesję musisz do 13:25
    wysłać, a w BGŻ do 14:00, a za 5 zł nawet do 15:00.
    Alior czy Sync poza konkurencją, bo do 15:10 i bezpłatnie. W wielu innych
    bankach, przychodzący II sesją zdążysz wysłać III, tego samego dnia - w tym
    BGŻ, Raiffeisen, DB, na pewno nie w mB, Citi czy Meritum.

    "Godziny sesji przelewów wychodzących z mBanku
    I 05:55 (wraz z przelewami do ZUS)
    II 9:55 (wraz z przelewami do ZUS)
    III 13:25 (wraz z przelewami do ZUS)"

    "W Alior Banku, aby przelew został wysłany na I sesję KIR należy go zlecić
    do godz. 8:20, na II sesję do godz. 12:20, a na III sesję do godz. 15:10.
    Godziny przyjmowania tych przelewów w innych Bankach mogą być zróżnicowane.
    Księgowanie sesji elixir przychodzących do Alior Banku rozpoczyna się:
    I sesja KIR - od godz. 11:00;
    II sesja KIR - od godz. 15:00;
    III sesja KIR - od godz. 17:00."

    i Meritum
    "A/ zlecenia przelewów, które zostaną wysłane do realizacji do godziny 8:15
    wysyłane są w I sesji Elixir,
    B/ zlecenia przelewów, które zostaną wysłane do realizacji do godziny 12:15
    wysyłane są w II sesji Elixir,
    C/ zlecenia przelewów, które zostaną wysłane do realizacji do godziny 14:45
    wysyłane są w III sesji Elixir.
    Zlecenia przelewów wysłane do realizacji po godzinie 14:45 realizowane są w
    I sesji Elixir w następnym dniu roboczym.
    Elixir otrzymany:
    I sesja-wczytanie do systemu bankowego następuje około godziny 12:00
    II sesja-wczytanie do systemu bankowego następuje około godziny 15:00
    III sesja-wczytanie do systemu bankowego następuje około godziny 18:00"

  • 13. Data: 2014-04-25 18:25:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    1) w oddziale po godzinie 13:30 - 5,00 PLN
    2) w systemie bankowości internetowej lub telefonicznej po godzinie 14:00 -
    -------------------
    Kiedys bylo, ze po 12:00 trzeba bylo dodatkowo placic, moze ostatnio
    zmienili, nie sledzilem tego.
    Pomijajac to, nie kolekcjonuje kont, majac jeszcze inne bezplatne rachunki,
    zamykam konta, ktore nie maja juz nic atrakcyjnego w stosunku do tych, ktore
    mam.
    dla przykladu:
    AliorSync- darmowe konto i karta bez warunkow, 10 przelewow natychmiast.,
    bezplatne SEPA
    Alior-przy wnoszeniu poborow- 3% zwrotu za platnosci karta od spozywczych
    minus 5zl za karte- zwrot do 400zl rocznie
    Eurobank-wersja z 1% zwrotu od wszystkich trans kartowych- zasil 3tys. i
    obrot karta 200zl zwalnia z innych oplat

  • 14. Data: 2014-04-26 03:40:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 535a8c71$0$2379$6...@n...neostrada.pl

    > AliorSync- darmowe konto i karta bez warunkow,
    > 10 przelewow natychmiast., bezplatne SEPA

    3 bezpłatne wpłaty we wpłatomacie.
    (3 ścienne wpłaty za free?)
    Kolejna -- chyba 260 groszy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-04-26 08:23:48
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 26/04/2014 03:40, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Krzysztof" 535a8c71$0$2379$6...@n...neostrada.pl

    > 3 bezpłatne wpłaty we wpłatomacie.
    > (3 ścienne wpłaty za free?)
    > Kolejna -- chyba 260 groszy.

    To jeszcze jest ktoś taki, kto wątpi, że mam konto w Syncu i znam jego
    zalety?

    [mB, VwB, DB, Alior, Citi(2kk), Meritum(kd), Sync(kd), Raiffi, BGŻ,
    Optima, BZ(kd, kk+limit do zamknięcia)]= 3 PLN/m-c (ubezp. w Bz)
    PeKaO przed laty i GO przez kilka dni. Lokaty on-line w IB i GO.

  • 16. Data: 2014-04-26 15:23:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" 535a8c71$0$2379$6...@n...neostrada.pl

    > AliorSync- darmowe konto i karta bez warunkow,
    > 10 przelewow natychmiast., bezplatne SEPA

> [...]
    -------------
    Dla mnie AliorSync jest tylko doklejka do Aliora glownego, wtedy problem
    wplatomatow odpada

  • 17. Data: 2014-04-26 19:34:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 535bb33f$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > Dla mnie AliorSync jest tylko doklejka do Aliora glownego, wtedy problem
    wplatomatow odpada

    AliorTata nie skubie za debetówki? Ja mam
    trzech SyneCków -- 9 wpłat to IMO sporo.

    Ogólnie -- SyneCki pod nóż, ale bez zadyszki. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'