  • Data: 2014-04-24 19:49:31
    Temat: Re: BGŻ - 5 zł za obcy bankomat, dlaczego?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >"Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Może do BZ WBK KB 123 lub KGP? -- choć ten bank
    >do tej pory nie rozwiązał problemu mojej matki. :)

    Z mBankiem nie wyszło, ale zamienili rodzaj konta na Nr 1. Za kartę nadal 9,
    ale jak wydasz bezgotówkowo 300 (już nie 500) to opłata 0.00. Wypłaty z
    wszystkich bankomatów krajowych bezpłatne. Żadnych profitów ale i przed
    opłatami łatwo się uchronić (np. odtworzenie PIN 7 zł).
    Co do płatnego przelewu pilnego, to raczej między 14:00 a 15:00 proponują,
    ale konta Nr 1 to NIE DOTYCZY (brak zapisów w toip).

    http://www.bgz.pl/downloads/dla_ciebie/oplaty_prowiz
    je/TPiO_Detal_Dzial_1.pdf
    Przecietna oferta i to raczej lekko ponizej sredniej, utrzymywanie samego
    konta np. bez karty nie ma wiekszego sensu, chociazby ze wzgledu na platny
    przelew po 12:00. Oferta depozytowa bardzo slaba, stad utrzymywanie konta z
    dostepem on-line nie ma sensu (w porownaniu do innych bankow), gdyz brak
    ciekawych lokat w ofercie.