  • 11. Data: 2002-07-10 09:52:12
    Temat: Re: BANKU SZUKAM
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aggqn6$6ok$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message
    > placic
    >
    > Będzie to korzystne kiedy i tak będzie miał konto w banku niemieckim. Przy
    > pobycie min. półrocznym i tak mu się przyda.

    Do czego mu sie przyda?
    Do placenia za utrzymanie konta i wyzszych prowizji w bankomatach
    niemieckich?
    NIE pisal, ze bedzie otrzymywal jakiekolwiek pieniadze od Niemcow. To znaczy
    ze wszystkie srodki na utrzymanie bedza mialy zrodlo w PLN. Wiec po co
    zakladac konto na pol roku? Do kolekcji?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2002-07-11 07:39:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ze wszystkie srodki na utrzymanie bedza mialy zrodlo w PLN. Wiec po co
    > zakladac konto na pol roku? Do kolekcji?

    Przede wszystkim do kolekcji ;-)))
    Po pierwsze - o co chodzi z tymi prowizjami? Ja mam konto za granicą (nie
    powiem gdzie żeby mnie nie ścigali ;-))) i jest ono bezpłatne. Zalety?
    Bezpłatne prowadzenie i bezpłatna karta do bankomatów lub Maestro.
    Bankomatów i oddziałówtego banku w tym kraju jest masa. Tak więc w czasach
    kiedy przesiadywałem w owym kraju miesiącami korzystałem z konta i karty -
    dlaczego mam biegać z gotówką? :-)

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-07-11 18:44:55
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Witaycie;
    >
    > Jestem studentem - dostalem stypendium na wyjazd do Niemiec na pol roku.
    >    Teraz chce dograc kwestie finansowa i szukam banku, na ktory moglabymi
    > wplywac gotowka, a ja moglbym wzglednie ja wybierac - moze mi cos doradzicie
    > ?
    >    (...)

    Hej,

    Proponuję Ci przejrzeć ofertę linczowanego nieustannie na tej grupie Citibanku
    (nie KK, ale ROR), bo:
    1. Wypłacasz gotówkę z bankomatów Citibanku na całym świecie bez prowizji.
    2. Masz tylko jeden rachunek bankowy, a nie osobne dla każdego kraju.
    3. Dostęp do rachunku też praktycznie z całego świata, bo przez Internet.
    4. Standardowo dostajesz Maestro, którą możesz normalnie płacić w sklepie etc.
    5. Jak masz dużo szczęścia, to wygrywasz w promocji terenową Toyotę albo
    laptopa ;-)

    Oczywiście założyłem, że stypendium dostajesz od strony polskiej, bo jeśli nie,
    to nie wiem jak to będzie...

    Michał

  • 14. Data: 2002-07-12 06:57:23
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    <r...@p...onet.pl> wrote ...
    > 1. Wypłacasz gotówkę z bankomatów Citibanku na całym świecie bez
    prowizji.ki

    Bzdura, wysoki kurs przeliczania zlotowka-euro stanowi "prowizje" i to nie
    mala. Gdyby w Polsce waluta bylo Euro, i gdy mozna z bankomatu Citbank w
    niemczech wyciagac kase bez zadnych oplat to wtedy byloby to prawda ale tak
    to tylko pobozne zyczenia...

    > 2. Masz tylko jeden rachunek bankowy, a nie osobne dla każdego kraju.

    Totalna bzdura, jesli koles ow dostaje stypendium z niemiec to wtedy na
    polski citibank (bank handlowy, hehe) mu stypendiodawacy NIE PRZELEJA. wiem
    bo sam mialem stypendium w niemczech i mi kazali w dresdner banku zalozyc
    konto w niemczech.

    Citibank w Polsce to dziki bank handlowy - nie to samo co Citibank np. w
    Niemczech...

  • 15. Data: 2002-07-12 11:48:27
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > konto w niemczech.
    >
    > Citibank w Polsce to dziki bank handlowy - nie to samo co Citibank np. w

    Teraz już wiem, skąd nazwa twojego konta pocztowego...
    Poza tym, staraj się czytać posty do końca ;-)
    Michał

  • 16. Data: 2002-07-13 11:45:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przede wszystkim do kolekcji ;-)))
    > Po pierwsze - o co chodzi z tymi prowizjami? Ja mam konto za granicą (nie
    > powiem gdzie żeby mnie nie ścigali ;-))) i jest ono bezpłatne. Zalety?

    kochany UOPie czy ABW. Popartrzcie mu w pieczatki w paszporcie. JAk mam
    zgadywac Anglia albo USA :)

  • 17. Data: 2002-07-13 19:44:13
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002 13:45:26 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >kochany UOPie czy ABW. Popartrzcie mu w pieczatki w paszporcie. JAk mam
    >zgadywac Anglia ...

    Nie ma takiego państwa :-))

    BAH

  • 18. Data: 2004-12-26 01:37:43
    Od: "e...@v...pl" <e...@v...pl>

    > Moze ktos mial jakies doswiadczenia w tym wzgledzie ?
    >
    > Dzieki za wszystkie odpowiedzi;
    >
    > IREK
    > =======================================
    ZAPRASZAM NA STRONĘ:
    http://www.bankier.pl/sp/egin
    > Są tu rachunki bankowe, zarówno dla osób fizycznych, jak i firm, kredyty
    mieszkaniowe, samochodowe, karty kredytowe, rachunki inwestycyjne. Są to bardzo
    dobre oferty, polecane przez Bankier.pl - jeden z największych polskich portali
    finansowych! Na tej stronie możesz zapoznać się ze szczegółowymi opisami
    produktów, a także skorzystać z produktu. Wystarczy wypełnić i wysłać
    internetowy wniosek. Nastepnie skontaktuje się z Tobą przedstawiciel banku,
    który odpowie na wszelkie pytania a także, dla osób zdecydowanych na
    skorzystanie z oferty, uruchomi procedurę bankową!

  • 19. Data: 2004-12-26 11:08:12
    Od: "Mark" <m...@W...pl>

    =======================================
    > ZAPRASZAM NA STRONĘ:
    > http://www.bankier.pl/sp/egin

    Za przeproszeniem wszystkich fanów tego portalu - rzygać mi sie chce, gdy
    patrzę na jego obiektywność. Nieważne jakiego konta szukam - czy dla
    działalności, czy prywatnie, zawsze najlepszą ofertą jest MULTIBANK. Juz
    nawet płacą za otwieranie w nim kont.

    bankier.pl to żenada...

    pzdr,
    Mark

  • 20. Data: 2004-12-27 08:29:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-26 12:08 Mark said the following:
    [...]

    > działalności, czy prywatnie, zawsze najlepszą ofertą jest MULTIBANK.

    Nic nie poradzisz na to, że jest w tej chwili "najmniej beznadziejny"
    (c) PJO

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl