  • 1. Data: 2004-06-06 11:07:11
    Temat: BANKI AMERYKAŃSKIE
    Od: "vision3d" <v...@i...pl>

    Witam
    Może ktoś mi pomoże...
    Dostałem czek od firmy Turbosquid. W moim banku (PKO) na realizacje trzeba
    czekac około 2 miesięcy a koszt to około 80$. Zna ktoś może bank w Warszawie
    gdzie mają wzory takich czeków i realizują je niemal od ręki? Może jakieś
    adresy amerykańskich banków?

    czek z banku:

    Whitney National Bank
    New Orleans, Louisiana 70130

    Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-06-06 18:13:01
    Temat: Re: BANKI AMERYKAŃSKIE
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 6 czerwiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, vision3d wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    moze spronuj w DZ Banku (dawny Amerbank) www.amerbank.com.pl

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 3. Data: 2004-06-06 18:14:17
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 6 czerwiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Solos wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > moze spronuj w DZ Banku (dawny Amerbank) www.amerbank.com.pl

    przepraszam za literowke - mialo byc "sprobuj" oczywiscie :)

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 4. Data: 2004-06-06 18:31:40
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    vision3d wrote:
> [...]
    > gdzie mają wzory takich czeków i realizują je niemal od ręki? Może jakieś

    Nie znam banku, który realizowałby takie czeki od ręki.
    Możesz co najwyżej znaleźć bank, który ci to zrobi taniej i szybciej.
    Wiem o:
    pekao s.a 1 miesiąć 0.25 % kwoty min 10 zł
    citibank, też robi to przyzwoicie,

    natomist w większości banków musisz mieć konto, aby zrealizować czek

    temat już wielkokrotnie był an grupie, więc poszukaj.

  • 5. Data: 2004-06-06 18:49:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-06 20:31, Użytkownik poilkj napisał:
    > Wiem o:
    > pekao s.a 1 miesiąć 0.25 % kwoty min 10 zł
    > citibank, też robi to przyzwoicie,
    > natomist w większości banków musisz mieć konto, aby zrealizować czek

    W Citibanku też musisz:)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski