    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Date: Wed, 18 Aug 2004 02:02:47 GMT

    In article <cft3qa$1so$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@m...net
    says...

    > przy
    >

    > Konto ma byc do PayPala, zalozone przez babke ktora teraz pracuje w USA, ma
    > SSN wiec PayPal bedzie dzialac i sie nie przyczepia. Poza tym ja sprzedaje
    > na eBayu i ma ono byc do odbierania kasy za aukcje. A jak amerykance to beda
    > robic to juz ich problem i ich kasa.
    >
    > No i druga sprawa, temu CITI bo transfery kasy mozna zrobic przez WWW, i
    > beda kosztowac max 30$ a moze 10$ a moze nawet i 0$. Tylko zaloze sobie
    > konto w Polskim CITI. Tak jak poczytalem emaile o CITI to wychodzi ze
    > zaplace 0$ za transfer do polskiego CITI.

    Jak na razie to $30 ... "mordowalem" obsluge CITI US przez kilka dni
    .... i nawet prawie zalozylem konto (dostalem karte ...ale nie
    aktywowalem.... a nawet zadzwonilem aby sie upewnic ze konto nie
    zostanie aktywowane)
    Bedzie $10 jak laskawie dodadza Polske do listy "Citi Global Transfer".
    Problem w tym, ze zupelnie nie wiadomo czy i kiedy dodadza.

    AP