  • 1. Data: 2007-12-14 18:18:02
    Temat: Awaryjna wypłata
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    Jak można dokonać awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia karty podczas
    pobytu za granicą?

  • 2. Data: 2007-12-14 18:38:44
    Temat: Re: Awaryjna wypłata
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Zwykle nie można.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-12-15 00:32:03
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jak można dokonać awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia
    karty podczas
    > pobytu za granicą?

    Za czyją granicą ?

    Pewnie musimy sie domyslac, ze piszesz o polskim koncie, polskim banku,
    polskiej karcie i pobycie poza polskimi granicami.

    Jedyne wyjscie to proszenie sie po znajomych, a ostateczne to zgłoszenie
    sie do konsula po pozyczkę na powrót do PL.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2007-12-15 02:42:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Gru, 19:38, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:
    > Zwykle nie można.

    Przy czesci kart jest taka pozycja w TOiP.
    Sadze, ze informacje mozna uzyskac pod numerem sluzacym do
    zastrzegania karty - zastrzegamy i dowiadujemy sie o zasady zdobycia
    tej awaryjnej gotowki (zapewne obciazajacej konto karty +
    wyszczegolniona w TOiP dodatkowa oplata, tak przewaznie 150$)

  • 5. Data: 2007-12-17 17:56:11
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jedyne wyjscie to proszenie sie po znajomych, a ostateczne to zgłoszenie
    > sie do konsula po pozyczkę na powrót do PL.

    1) Autor watku zalozyl, ze na grupie pl.biznes (nie business).banki (nie
    banks lub banking) porusza sie tematyke bankowosci w Polsce. Piszac "za
    granica" doprecyzowal, ze chodzi o korzystanie z polskiej bankowosci za
    granica. Czy tylko ja tak to zrozumialem?

    2) Napewno masz taka mozliwosc korzystajac z kart "wyzszej klasy" - przy
    czym obecne goldy rozdawane na prawo i lewo do tego sie nie zaliczaja.
    Dziala to w ten sposob, ze po prostu dzwonisz na numer Concierge - dokladnie
    ten sam numer, pod ktorym zamawiales ostatnio samochod z kierowca i nowa
    koszula, zeby Ciebie odebral z lotniska (ah ta niezdarna stewardessa, kto by
    pomyslal, ze w I klasie..ale taka sympatyczna, ze az szkoda bylo skarge do
    lini lotniczej skladac na glupia plame po whisky "on the rocks bez lodu" na
    koszuli) ;)

    3) Mozliwe, ze mozna ta gotowke rowniez osiagnac dzwoniac pod numer sluzacy
    do zastrzezenia karty - tak jak juz w tym watku zostalo podane.

    pozdr

  • 6. Data: 2007-12-17 22:44:02
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > 1) Autor watku zalozyl, ze na grupie pl.biznes (nie business).banki (nie
    > banks lub banking) porusza sie tematyke bankowosci w Polsce. Piszac "za

    Za duzo zalozyl. Powinien najpierw 100x przeczytac
    http://rtfm.bsdzine.org/

    Nawet nie wiadomo jaką ma karte ... moze Elektrona z BPH :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 7. Data: 2007-12-18 12:07:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 18:56, "Z" <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > lini lotniczej skladac na glupia plame po whisky "on the rocks bez lodu" na

    To ja tkiego luksusa za 15 zl niebacznie sie pozbylem
    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=1560&paramNam
    e=BINARYOBJ_FILE&index=0&language=PL

  • 8. Data: 2007-12-19 11:35:19
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Wabi pisze:
    > Jak można dokonać awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia karty
    > podczas pobytu za granicą?

    Pożyczyć w konsulacie / ambasadzie.

    K.