    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Date: Thu, 2 Jun 2016 20:02:53 +0200

    "Krzysiek" e...@g...co

    > Jeden z narkotyków - alkohol - jest przecież zalegalizowany,

    : tak samo jak cukier,

    Z czego robić alkohol, jeśli nie z cukru?
    Jeśli alkohol jest narkotykiem -- cukier jest choćby substratem. :)

    : a nawet ser można liczyć w kategoriach narkotyku.

    : Zawsze będą różne grupy produktów spożywczych,

    Saletra amonowa chociażby jest niebezpiecznym
    materiałem, gdyż wybuchowym. ;)

    : część będzie uznana za dopuszczalne, część za
    : zbyt niebezpieczne by pozwolić na ich sprzedaż.

    IMO trzeba wykluczyć przede wszystkim broń, w tym
    i broń białą, nawet tę krótką -- noże, widelce,
    łyżki i łyżeczki... Nawet igły do szycia...
    Broszki, kolczyki...

    : Dyskutować możemy które wpisać na listę dozwolonych a które
    : na listę zakazanych,ale nigdy nie będzie tak, że jedna z tych
    : list będzie całkiem pusta.

    Nićmi czy sznurowadłami można zadusić -- też zakazać.
    Podobnie z ubraniami -- można nimi uczynić wiele zła.
    Butem można rzucić, okulary można potłuc, aby komuś
    poderżnąć: żyły wraz z tętnicami i ścięgnami...

    [zaraz mi zarzucą, że mowa o narkotykach]

    : zauważ, że autor pisał: " Może narkotyki zalegalizować w 100%? "

    Czy gry komputerowe nie są podobne w skutkach do narkotyków?
    A dostęp do netu? Literatura?... Nawet literatura piękna, czyli
    wszelkiego rodzaju dokumentacja techniczna...

    -=-

    Wiele razy nad tym rozmyślam -- nad szkodliwością świata...
    Nad niebezpieczeństwami czyhającymi na nas, na ludzi -- najwyższe dobro!...
    Palcem można komuś wybić oko -- palce trzeba odcinać noworodkom!
    Ale ręką bez palców można trzepnąć -- łokciem można powybijać zęby...
    Ręce trzeba noworodkom odcinać... Nogi? -- można kopniakiem zmiażdżyć
    jądra... Straszne... BTW -- jądra też trzeba odcinać, aby unikać gwałtów!
    Aby jednak mieć pewność -- trzeba to i owo kobietom pozaszywać!!! Zaraz
    po narodzinach!!! I z przodu, i z tyłu!!! Chłopcom tylko z tyłu!!!!
    Korpus i głowa -- tylko to może pozostać? Nie!!! Toż można z tak
    zwanego byka łomotnąć w klatę!!! Głowy też trzeba odcinać!!!!

    Parafrazując/kopiując Laskowika:

    Nareszcie, współcześnie. :)

    Te barchany też po diabła w groszki
    Jakieś takie grube, bez wartości
    Gumka taka skąpa, pije w brzuch
    Ściągaj...

    No! Nareszcie, współcześnie!!!

    http://teksty.org/zenon-laskowik,monika-(romans),tek
    st-piosenki

    Urzędnik zarobi na produkowaniu i egzekwowaniu regulacji? -- życia już wtedy nie
    będzie żadnego...

    -=-

    Z innej strony -- ja mam tętno na luzie 135...

    [właśnie przed kilkoma minutami łyknąłem to i owo, aby zbić -- im wyższe
    tętno, tym krótsze życie; lek działa -- gdy wstałem z wyra (piszę, leżąc,
    aby swej kręgielni nie maltretować) niemal straciłem przytomność; tętno
    po powrocie na wyro jest na pułapie 75 do 80; saturacja -- 95%, czyli
    poprawna; zaraz sprawdzę PEF o FEV1; następnie łyknę formoterol]

    IMO należy (jak w motoryzacji) odmawiać świadczeń ubezpieczeniowych
    tym osobom, które świadomie i dobrowolnie marnowały sobie zdrowie:
    alkoholem, tytoniem, narkotykami itp...

    IMO -- należy wychowywać, ostrzegać, chronić przed wymuszeniami, ale
    zezwalać każdemu dorosłemu na dowolne marnowanie swego życia, lecz
    odmawiać świadczeń ubezpieczeniowych tym osobom, które alkoholem,
    tytoniem, narkotykami itp. substancjami marnują zdrowie sobie i innym.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_