  • 1. Data: 2002-02-12 15:50:00
    Temat: Autouzupelnienia w mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Czy tylko mnie przestało działać, czy mBank wyłączył autouzupełnianie
    podczas logowania w mBanku?

  • 2. Data: 2002-02-12 16:25:30
    Temat: Re: Autouzupelnienia w mBanku
    Od: "MaD" <m...@s...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Czy tylko mnie przestało działać, czy mBank wyłączył autouzupełnianie
    > podczas logowania w mBanku?

    Dodali do INPUT parametr AUTOCOMPLETE="off" .

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2002-02-12 16:59:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Feb 2002 17:25:30 +0100, w <3...@n...home.net.pl>, "MaD"
    <m...@s...pl> napisał(-a):

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    >
    > Dodali do INPUT parametr AUTOCOMPLETE="off" .

    Świetnie, po prostu coraz lepiej, po prostu PKP...
    Zmiany na lepsze będą chyba za czasów wnuków...

  • 4. Data: 2002-02-12 17:13:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 17:59:34 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Świetnie, po prostu coraz lepiej, po prostu PKP...

    Coś się nie podoba? Przecież to właśnie lepsze bezpieczeństwo...

    >Zmiany na lepsze będą chyba za czasów wnuków...

    Twoich dziadków? Bo ja widzę zmianę na lepsze, jeżeli wyłączono
    zapamiętywanie numerów przy logowaniu...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-02-12 17:49:38
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Radosław Popławski zapodaje:

    > Świetnie, po prostu coraz lepiej, po prostu PKP...
    > Zmiany na lepsze będą chyba za czasów wnuków...

    Nie wiem co masz na mysli mowiac "pkp", ale istotnie:
    swietnie, coraz lepiej, zmiany na lepsze.

    simon

    --
    szymon jankowski

  • 6. Data: 2002-02-12 19:04:03
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "simon" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie wiem co masz na mysli mowiac "pkp",

    Słowa ojca jak się dowiedział, ze córka w ciązy:
    "Pieknie K..... Pięknie"

    BAH

  • 7. Data: 2002-02-12 20:39:41
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Dla mnie to poprawa bezpieczeństwa, bo gdy loguje się w miejscu publicznie
    używanym to nikt nie spisze mojego numeru i nie będzie próbował wchodzic na
    stonę przez co zablokuje mi dostep.
    mBank jak zawsze dobrze mysli. Nie to co I...

  • 8. Data: 2002-02-13 11:06:06
    Od: "boa" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dla mnie to poprawa bezpieczeństwa, bo gdy loguje się w miejscu publicznie
    > używanym to nikt nie spisze mojego numeru i nie będzie próbował wchodzic
    na

    myslisz ze to cie zabezpieczy ?
    wystarczy jakis programik odpalony na skrzynce i nie tylko numer ale i haslo
    bedzie znane....
    nie masz wiele do stracenia skoro ryzykujesz logowanie do banku w miejscu
    publicznym ...

    Łukasz Lizak

  • 9. Data: 2002-02-13 11:25:55
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "boa" <a...@n...poczta.fm> wrote in message
> [...]
    > bedzie znane....
    > nie masz wiele do stracenia skoro ryzykujesz logowanie do banku w miejscu

    Jak po takim logowaniu zablokuje kanał, to niczym nie ryzykuje.
    Po oddzwonieniu ustala nowe hasło.

    Nr klienta z natury rzeczy jest gorzej chroniony
    Zmiena trochę to poprawia.
    Nikt nie twierdzi że zabezpiecza.

    BAH

  • 10. Data: 2002-02-13 15:06:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Feb 2002 18:13:04 +0100, w
    <c...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Coś się nie podoba? Przecież to właśnie lepsze bezpieczeństwo...

    Bzdura. Autocomplete jest wyłączalne z poziomu browsera, gdy zechce to
    zrobić użytkownik.

    > Twoich dziadków? Bo ja widzę zmianę na lepsze, jeżeli wyłączono
    > zapamiętywanie numerów przy logowaniu...

    Jakie to są zmiany na lepsze, skoro z danego komputera nie korzysta
    nikt inny.