  • 1. Data: 2002-02-12 13:54:20
    Temat: Dlaczego zamykacie rachunki w Inteligo???
    Od: "Baffon" <c...@p...fm>

    Z kazdej strony slychac glosy ze wiekszosc urzytkownikow jest niezadowolona
    z Inteligo.
    Ja mam wrecz odwrotne zdanie , moglibyscie powiedziec mi co wam najbardziej
    przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???
    dziekuje

  • 2. Data: 2002-02-12 14:13:01
    Temat: Re: Dlaczego zamykacie rachunki w Inteligo???
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja mam wrecz odwrotne zdanie , moglibyscie powiedziec mi co wam najbardziej
    > przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???

    Ja nie zamykam. Sami zamknęli, ponieważ przez 3 mies. go nie uzywałem. Miałem
    już chęć zacząć na nim operacje. Ponieważ chcą teraz opłaty za konto, to ja nie
    akceptując tej zmiany, nie będę używał go.
    Pozdrawiam. Zenon

  • 3. Data: 2002-02-12 14:52:10
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > Ja mam wrecz odwrotne zdanie , moglibyscie powiedziec mi co wam najbardziej
    > przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???
    > dziekuje

    uwazam ze potraktowali klientow jak debili, niektorzy sie za to na
    nich pogniewali
    w mailu jakiego wyslali z okazji zmiany regulaminu i tabeli oplat,
    na pierwszym miejscu chwalili sie ulepszeniami i obnizka oplat
    za uslugi ktore wiekszosc klientow traktuje jako malo istotne,
    dziwnym trafem zapomnieli natomiast napisac o tym co wiekszosc
    interesuje
    najbardziej czyli ile co idzie w gore

    niektorzy odbieraja te zmiany jako zaprzeczenie dotychczasowej
    polityki inteligo, wiec czuja sie zawiedzeni, traca zaufanie do tego
    banku,
    a najbardziej rozzaleni zamykaja konta

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 4. Data: 2002-02-12 15:03:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 14:54:20 +0100, "Baffon" <c...@p...fm> wrote:

> [...]
    >Ja mam wrecz odwrotne zdanie , moglibyscie powiedziec mi co wam najbardziej
    >przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???

    Przeszkadza
    a) promocjantom [1] -- wprowadzenie opłaty.
    b) normalnym klientom
    -- chamskie i oszukańcze podejście do klienta,
    -- brak pewności co do zachowania banku w przyszłości

    [1] Promocjant (trist., czyt. promocjant) -- Człowiek, który założył
    konto w inteligo swojej mamie/tacie/babci/psu(*) celem zdobycia x*50
    złotych polskich.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-02-12 15:17:25
    Od: <n...@p...onet.pl>

    a ja mam zamiar właśnie zostać "promocjantem",  więc może komuś (i sobie
    także) podreperować budżet?

  • 6. Data: 2002-02-12 15:17:39
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    > złotych polskich.
    > --
    a ja mam zamiar właśnie zostać "promocjantem", więc może komuś (i sobie

    pozdrav
    siepacz

  • 7. Data: 2002-02-12 16:33:57
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja mam wrecz odwrotne zdanie , moglibyscie powiedziec mi co wam najbardziej
    > przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???

    Bo Inteligo nie lubi swoich klientów.
    Jeśli jeszcze znacząco obniży oprocentowanie, będzie to znaczyło, że nie lubi
    także pieniędzy swoich klientów.

    -as-

  • 8. Data: 2002-02-12 18:09:08
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    najbardziej
    > przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???

    Ja nie zamykam z tego wzgledu, iz uzywam VE Inteligo do placenie w necie. I
    bardziej sie mi oplaca za 11,88 zl VE Inteligo, niz wirtualna mBanku za 20
    zl. Poza tym oprocentowanie jest wysokie, no i uslugi typu quick money,
    email money i mozliwosc otworzenia kilku rachunkow na 1 koncie.

  • 9. Data: 2002-02-12 18:48:41
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Ja mam wrecz odwrotne zdanie , moglibyscie powiedziec mi co wam najbardziej
    >przeszkadza i dlaczego jest taka fala zamykania rachunkow???
    >dziekuje

    Bo zmieniono reguly gry. I otwarcie sie do tego nie przyznano.

    Uzywalem konta w i. tylko do transakcji internetowych. Teraz stracilo
    to sens. Rezygnuje wiec.

    januszek

  • 10. Data: 2002-02-13 08:44:18
    Od: m...@t...pl (Moth)

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in message

    > Bo zmieniono reguly gry. I otwarcie sie do tego nie przyznano.
    >
    > Uzywalem konta w i. tylko do transakcji internetowych. Teraz stracilo
    > to sens. Rezygnuje wiec.
    >
    > januszek

    A ja uzywam Inteligo jako glownego rachunku i drobne oplaty mnie nie
    zniechecaja, ale oczywiscie doskwiera mi brak normalnej VISY i
    debetow.
    Strona ostatnio chodzi troszke szybciej i w ogole jest lepiej.
    Napewno lepiej niz w jakimkolwiek normalnym banku.

    Moth