  • 1. Data: 2003-12-13 13:38:47
    Temat: Autoryzacja Pekao S.A. ZONK....
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Wlansnie sobie kupowałem bilety na poniedzialek na Dworcu Centralnym...
    Przede mną elegancka pani placi 300 zet za bilety wyciaka srebrną KK Citi...
    POS Pekao stwierdziłe ze nie napisze brak połączenia....
    Pani lekko zielona wyciaga Vise Electron z PKO BP.... I ta zadziałała...
    Teraz kolej na mnie... Na koncie wypłata szaleje od 3 dni wiec środki na
    pewno są... Daje kasjerce ViseClassic BPH oczywiscie zonk... Wyciagam
    electron z tego samego banku, tez zonk.... kolejka juz sie niecierpliwila,
    wiec zaplacilem gotówką...
    Poszedlem potem specjalnie do bankomatu Pekao S.A i ta samą Visa Classic
    wypłaciłem 200 zeta bez problemu.

    Wiec o ch chodzi?

    A gdybym tak na stacji benzynowej zatankowal i nie mial gotowki? Co wtedy
    robicie?

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 2. Data: 2003-12-13 19:08:58
    Temat: Re: Autoryzacja Pekao S.A. ZONK....
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > Wiec o ch chodzi?
    >
    > A gdybym tak na stacji benzynowej zatankowal i nie mial gotowki? Co wtedy

    odpracowalbys myjac samochody

  • 3. Data: 2003-12-13 20:00:07
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Piotr wrote:
    > odpracowalbys myjac samochody

    ROTFL

    A masz jakieś inne rady? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 4. Data: 2003-12-13 20:07:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A masz jakieś inne rady? :-)

    Prosisz o to aby Ci wystawili przelew jako sposob platnosci, ew jedziesz do
    bankomatu po gotowke. Wszytsko jest do rozwiazania :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-12-13 21:48:22
    Temat: Re[2]: Autoryzacja Pekao S.A. ZONK....
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj WIT,

    W Twoim liście datowanym 13 grudnia 2003 (21:00:07) można przeczytać:

    Mój znajomy kiedyś zastawił radio :)

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 6. Data: 2003-12-15 10:17:36
    Temat: Re: Re[2]: Autoryzacja Pekao S.A. ZONK....
    Od: "Ewa" <e...@t...com.pl>

    Użytkownik "RAdek" <r...@b...emarketing.pl> napisał w wiadomości
    l...
    > Witaj WIT,
    >
    > W Twoim liście datowanym 13 grudnia 2003 (21:00:07) można przeczytać:

> [...]

    Mozna tez spróbować ręcznej autoryzacji , dzwoni sprzedawca do centrum
    rozliczeniowego , które dokonuje autoryzacji przez telefon.

    Pozdrawiam

    Ewa G.

  • 7. Data: 2003-12-15 14:09:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@t...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna tez spróbować ręcznej autoryzacji , dzwoni sprzedawca do centrum
    > rozliczeniowego , które dokonuje autoryzacji przez telefon.

    W przypadku Pekoa S.A. dodzwonienie sie w sobote graniczy z cudem.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-12-16 00:15:46
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    WIT napisał:
> [...]
    > wiec zaplacilem gotówką...
    > Poszedlem potem specjalnie do bankomatu Pekao S.A i ta samą Visa Classic

    Ha, miałem to samo. Tyle, że we Wrocławiu. Daję kobiecie w okienku kartę
    - bilet już wydrukowany, nic, tylko trzeba zapłacić. Wrzuca ją w
    terminal a ten drukuje SLIP: brak połączenia z centrum autoryzacji.
    Proszę o ponowne przeciągnięcie karty i połączenie z centrum. To samo.
    Drugi kwitek: brak autoryzacji. Pani bilet odłożyła na bok, a ja
    grzecznie pofatygowałem się do bankomatu PeKaO SA i bez problemu
    wypłaciłem gotówkę.

    K.