eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutomatyczne podstawienie innego konta › Re: Automatyczne podstawienie innego konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
    Date: Fri, 6 Mar 2015 19:34:33 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 13
    Message-ID: <mdcrut$jq6$1@srv.chmurka.net>
    References: <7...@g...com>
    <7...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1425666845 20294 213.192.88.238 (6 Mar 2015 18:34:05 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Mar 2015 18:34:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611080
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bbf1876a-d891-4fb7-9849-87a68deea755@googlegrou
    ps.com...

    > Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od
    > zgłoszenia reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą.
    > Choć powiem, że > już planowałem jak zareagować na odmowę.
    > Pozdro i udanego weekendu :)

    Może ktoś/coś ich przekonało, że ten nowy interface nie jest taki genialnny
    jak im się wydawało i generuje pewne problemy, które powinni brać na klatę.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1