  • 41. Data: 2002-12-28 19:42:04
    Temat: Re: Automaty BPH - zmiana :-o
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jo44 <j...@o...pl> wrote:
    > Linux i Netscape 4.7 to wystarczajaca para do obsługi
    > tego konta. Dziwne, ze tego nie wiesz.

    A dlaczego nie Opera, czy tez lynx? Czyżby HTML był za trudny?

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2002-12-28 20:59:37
    Temat: Re: Automaty BPH - OT
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > ... i mieszkac w Finlandii :D Choc i tam tych stacji nie jest az tak duzo.
    W Zabrzu też.

    Bogdan

  • 43. Data: 2002-12-28 23:34:46
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie Opera, czy tez lynx? Czyżby HTML był za trudny?

    A dlaczego nie pod Applem, Unixem, BSD, VMS, OS2 i co tam kto
    sobie zazyczy. Zapytaj firme drQ, ktora pisala dla ING BS i BPHPBK
    kiedy to zrobia. Jak bedziesz mial odpowiedz to podziel sie nia na
    liscie.
    Powodzenia

  • 44. Data: 2002-12-28 23:38:42
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał w wiadomości

    > Jako użytkownik paru takich kont zaręczam, że takich problemów jak z
    > Sezamem nie ma nikt inny.

    Sorry, jestem nałogowo niewierzący, a czytać umiem..

  • 45. Data: 2002-12-28 23:46:43
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał w wiadomości ...

    > Oprócz rzadszej konieczności autoryzacji (floor limit) i możliwości
    > użycia w imprinterach dochodzi pewność że nie będę musiał wprowadzać w
    > sklepie PINu, co uważam za bardzo istotne - nikt mojego PINu nie
    > zdobędzie...

    Gdybym się tak bał, to zaraz poleciałbym do bankomatu zmienić PIN!!
    A tak BTW: kiedyś na liście burzliwie dyskutowano czy PIN jest zapisany
    na karcie, czy w systemie?? Ja wówczas obstawałem za tym. że na karcie,
    jednakże ówczesny Guru listy orzekł, że na karcie jej nie ma. Wówczas
    dowodów na swoje stanowisko nie miałem. Teraz jednakże, kilka dni temu
    zmieniłem PIN na Maestro, które kończy bieg 31.12. Pytanie za 100 pktów:
    czy na nowym Maestro PIN będzie stary, czy zmieniony?? Czyli: czy PIN
    jest zapisany na karcie, czy w systemie?? Na odpowiedzi oczekuję do 1 stycznia.

  • 46. Data: 2002-12-29 00:33:54
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sat, 28 Dec 2002 19:42:04 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca napisał(a):

    >A dlaczego nie Opera, czy tez lynx? Czyżby HTML był za trudny?

    Właśnie - jakoś mBankowi czy Pekao tyle wystarczy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 47. Data: 2002-12-29 00:58:34
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu 28 Dec 2002 14:37:07 +0100, z...@p...onet.pl napisał(a):

    >to chyba oczywiste.

    Bynajmniej, zielonego pojęcia o tym nie miałem, VC używałem tylko do
    zakupów internetowych, dlatego spytałem. Dziękuję za wszystkie
    odpowiedzi.

    Jacek Sitowski

  • 48. Data: 2002-12-29 01:08:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Właśnie - jakoś mBankowi czy Pekao tyle wystarczy...

    mBankowi lynx chyba nei wystarcza (ramki).

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2002-12-29 01:54:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 29 Dec 2002 00:38:42 +0100, w <aulcm5$ieq$1@korweta.task.gda.pl>,
    "jo44" <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" napisał w wiadomo?ci

    > Sorry, jestem nałogowo niewierz?cy, a czytać umiem..

    A to już Twój problem -- nie znam nikogo, kto opuściwszy sezama
    wróciłby do niego... Ja bynajmniej nie zamierzam.

  • 50. Data: 2002-12-29 09:21:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 29 Dec 2002 00:46:43 +0100, "jo44" <j...@o...pl> wrote:

    >Teraz jednakże, kilka dni temu
    >zmieniłem PIN na Maestro, które kończy bieg 31.12. Pytanie za 100 pktów:
    >czy na nowym Maestro PIN będzie stary, czy zmieniony??

    Zmieniony

    >Czyli: czy PIN
    >jest zapisany na karcie, czy w systemie?? Na odpowiedzi oczekuję do 1 stycznia.

    W systemie. Jak inaczej moglaby dzialac zmiana PINu przez telefon np.
    w Citi, Multi czy Inteligo ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730