  • Data: 2014-11-17 22:19:45
    Temat: Re: Aquarius - jakie zdrady?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2014 o 22:01, RobertS pisze:

    > tak, pobiorą opłatę ale po 1-2 dniach zwracają

    A są jakieś ukryte opłaty ("drobnym drukiem")?
    Generlanie - chcę darmowe przelewy, zlecenia stałe, polecenia zapłaty,
    karty debetowe (także dodatkowe), wpłaty, wypłaty, wszystkie bankomaty i
    chashback. Po lekturze Toip mam wrażenie, że tak właśnie jest. :-)

    A jakbym jeszcze dodatkowo chciał darmową obsługę kasową w walutach
    obcych, to już za dużo marzeń? :-(

    --
    MiCHA