  • 1. Data: 2003-01-24 08:59:51
    Temat: Aquarius
    Od: g...@o...pl

    Witam serdecznie grupowiczów,
    Zastanawiam się nad Aquariusem w Multibanku, jednak nie wiem do końca czy
    warto ?
    Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia i wie jakie są korzyści ?
    Jakoś ciężko mi idzie szukanie tego na stronie Multibanku.

    Dzięki za każde info.
    Greg.

  • 2. Data: 2003-01-24 09:14:12
    Temat: Re: Aquarius
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    g...@o...pl wrote:

    > Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia i wie jakie są korzyści ?

    Indywidualny doradca 'zawsze na telefon', niższe prowizje różnej maści niż
    przy innych typach rachunków, wyższe limity wypłat gotówki w bankomatach,
    wyższe limity linii kredytowej

    > Jakoś ciężko mi idzie szukanie tego na stronie Multibanku.

    Zależy do czego chcesz wykorzystywać rachunek.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-01-24 09:25:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > wyższe limity linii kredytowej

    przy aqua nie ma limitu linii

  • 4. Data: 2003-01-24 09:26:09
    Od: g...@o...pl

    Na chwilę obecną najbardziej byłbym zainteresowany zmniejszeniem prowizji od
    kredytu hipotecznego (o który będę się u nich starał) oraz dużym limitem
    kredytowym w rachunku.
    Pozostałe usługi - to na razie standard.

    Ponadto, może ma ktoś info jak traktują wpłaty na konto (min. 5000) czy to ma
    być jedne żródło np. wynagrodzenie, czy można w pewien sposób "dopłacać" :) ?

    Greg

  • 5. Data: 2003-01-24 09:41:47
    Od: s...@p...onet.pl

    wynagrodzenie

  • 6. Data: 2003-01-24 10:05:20
    Od: g...@o...pl

    I jeszcze jedno, czy są w jakiś sposób preferencyjne stawki dla WWJ do
    Aquariusa ?

    Pozdrawiam
    Grzeg

  • 7. Data: 2003-01-24 10:17:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > przy aqua nie ma limitu linii

    I owszem jest. Mnożnikowany. Może wyraziłem się niezbyt precyzyjnie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-01-24 10:18:43
    Od: s...@p...onet.pl

    > I jeszcze jedno, czy są w jakiś sposób preferencyjne stawki dla WWJ do
    > Aquariusa ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzeg

    zadzwoń sobie
    0 801 300 000
    nie zbiedniejesz :)

  • 9. Data: 2003-01-24 10:19:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    g...@o...pl wrote:

    > kredytu hipotecznego (o który będę się u nich starał) oraz dużym limitem
    > kredytowym w rachunku.

    No to przy dużych wpływach nie powinno być problemu.

    > Ponadto, może ma ktoś info jak traktują wpłaty na konto (min. 5000) czy to ma
    > być jedne żródło np. wynagrodzenie, czy można w pewien sposób "dopłacać" :) ?

    Ja musiałem przy staraniu się o linię kredytową przedstawić normalne
    zaświadczenie o dochodach. Ale myślę, że jest to kwestia do uzgodnienia.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-01-24 10:29:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał

    > I jeszcze jedno, czy są w jakiś sposób preferencyjne stawki dla WWJ do
    > Aquariusa ?

    Nie wiem. Zob tu:
    http://www.multibank.pl/oplaty/aquarius.jhtml
    a całość tu: