  • 1. Data: 2003-01-24 09:24:17
    Temat: LGnet pod Operą 6.05 a interfejs bez grafiki
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Testuje wlasnie rozne eBanki pod Operą 6.05 + Sun JRE 1.4.1.

    Czy ktoś wie, dlaczego pod Operą nie rozwijają się podpozycje Menu po lewej
    stronie w interfejsie "język polski bez grafiki" w LGnet i czy można to
    jakoś zmienić?

    Akceptacja PopUpów nie pomaga (jak przy odświeżaniu ramek w serwisie
    transakcyjnym mBanku) i musiałem włączyć wolniejszy interfejs graficzny
    (oczywiście pod inną przeglądarką ;)).

    z góry dzięki za sugestie

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-01-24 09:31:22
    Temat: Re: LGnet pod Operą 6.05 a interfejs bez grafiki
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Pod Operą nie jestem w stanie też dokonać przelewu w Lg. Nie wiem dlaczego.
    "Objawy" są takie: po wypełnieniu formatki przelewu i wpisaniu hasła
    wybranie opcji "akceptuj" skutkuje komunikatem, że hasło nie zostało
    wprowadzone. Jakby ktoś mógł pomóc. to byłabym wdzięczna ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-24 09:40:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0r14e$cr5$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:
> [...]
    > wpisaniu hasła wybranie opcji "akceptuj" skutkuje komunikatem, że
    > hasło nie zostało wprowadzone. Jakby ktoś mógł pomóc. to byłabym

    Tego jeszcze nie testowałem. Zaraz spróbuję i napiszę.
    Póki co widzę, że nie mogę przewijać "komunikatu" z wysokością
    oprocentowania, mimo nowej Javy.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-24 09:59:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0r1ng$gb4$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Tego jeszcze nie testowałem. Zaraz spróbuję i napiszę.
    > Póki co widzę, że nie mogę przewijać "komunikatu" z wysokością
    > oprocentowania, mimo nowej Javy.

    No więc tak: i tak Ci nieźle działa, więc nie narzekaj :)

    U mnie po wybraniu odbiorcy przelewu z listy i naciśnięciu "Dalej" wyskakuje
    "Program wykonał nielegalną operację i będzie zamknięty".
    Sprawdziłem dwukrotnie, z restartem komputera pomiędzy próbami.

    Czyli LG do Opery nie chodzi.

    --
    Robert