  • Data: 2020-12-31 18:26:30
    Temat: Re: Aplikacje bankowe i takie tam
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konkluzja z dyskusji tu odbywanych jest taka:
    Lepiej dla Ciebie bo Ci wygodniej SZASTPRAST i możesz wydawać DALEJ ;-)
    A taniej dla banku bo nie musi bulić za wysyłanie SMSów

    Z bezpieczeństwem to NIC NIE MA WSPÓLNEGO bo nawet dyrektywy UE zalecały
    (w dobie pandemii jakoś o tym nagle wszyscy zapomnieli)
    WERYFIKACJĘ DWUETAPOWĄ/DWUKANAŁOWĄ

    Swego czasu ja i inni narzekali że trzeba tyle WPISYWAĆ
    Ja i tak cały czas płacę DWUKANAŁOWO a to były takie wkurwiające
    utrudnienia typu _SESJA TYLKO 5 MINUT_