    From: Clegan <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aplikacja do odczytywania kart zbliżeniowych
    Date: Sun, 24 Jun 2012 09:52:35 -0700 (PDT)

    On 24 Cze, 01:17, Tomek <t...@g...com> wrote:

    > Chętnie poczytam gdzie MC przyznał, że podczas transmisji numer karty jest
    przesyłany JAWNIE.
    Za http://samcik.blox.pl/2012/01/MasterCard-oskarza-o-k
    lamstwo-tych-ktorzy-strasza.html
    cytat z oświadczenia MC: "Jedyne co można przechwycić to datę ważności
    i numer karty."
    Widzę, że skoro ktoś wskazuje na niebezpieczeństwa w technologii
    zbliżeniowej to od razu zaczynasz mu przypisywać jakieś skrajności.
    Jest to bardzo specyficzny sposób dyskusji.

    Do wszystkiego należy podchodzić z rozsądkiem - bzdurą jest szerzenie
    apokaliptycznych wizji złodziei kradnących masowo dane z kart, ja
    jeszcze większą bzdurą jest opowiadanie o niesamowitych systemach
    zabezpieczeń stosowanych przez banki i organizacje płatnicze.

    Przy okazji: http://www.youtube.com/watch?v=wdDsukmgwsk
    Jak widać technologia jest tak bezpieczna, ze lepiej o tym nie mówić
    bo zaraz prawnicy się na człowieka rzucą :-)