eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO
    WAŻNE)
    Date: 27 Jun 2004 15:11:27 +0200

    > tym
    >
    > A czy ja twierdzę, że niedopuszczalna? I co ma to wspólnego z narodowością?
    > Polska jest wolnym krajem i pani Masłowska może sobie "apelować" do
    > upojenia. Inna rzecz, że głupoty które pisze świadczą tylko o niej.

    chodzi mi o to że jesteśmy wielką rodziną polską i dlatego możemy do siebie
    apelować (uwaga - jeżeli kogoś to sformuowanie by rozmieszyło to po byłby
    szmatą)

    powiedz mi co jest głupotą ?

    > Pewnie nieźle bym się usmiała, a później zadumała nad niewiedzą "wybrańców
    > narodu".

    w tym wypadku musisz odróźnić rzeczywistość ,,wirtualną" od ,,realnej"

    czy pomyślałaś na przykład - jakie są PRAWDZIWE cele tego apelu ?
    i jakie byłyby skutki gdyby został on wyśmiany przez adresatów ?
    pomyślałaś o tym ?

    > Wczułam się i przewiduję, że adresaci (o ile w ogóle zauważą "apel") nieżle
    > się obśmieją ;-)

    nie wierżę, a czytałaś Marka Zubera ?
    w Parkiecie
    z 23 czerwca
    pisał, że czeka na program LPR
    bo go nie zna
    i sądzisz że jak go przeczyta to go obśmieje
    ?
    czy tak byłoby z jego strony taktycznie ?
    zrażać sobie LPR ?