eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-27 18:02:03
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co może wolisz Leppera niż Masłowską
    > ???????
    > przecież ten Lepper to NIEUK
    > natomiast G.Masłowska to dr ekonomii, która bardzo dobrze rozumie
    > funkcjonowanie rynków finansowych, zna się na bankowosci i na giełzie

    Kto jej dał ten doktorat ;-))) ? To, że ona pisząc takie bzdury mając
    doktorat z ekonomii świadczy tylko o upadku systemu edukacji w Polsce.

    > naprawde trzeba być tłokiem bez kory mózgowej żeby chcieć postawić na
    jednym
    > drążku Masłowską i Leppera

    Według Ciebie, kto nie zgadza się z niejaką Masłowską to szmata albo tłuk
    ;-)))) ? A u psychiatry byłeś ;-) ?

    > program proekosportowy odniósł sukces w krajach Azji i LPR chce po prostu
    > czerpać z dobrym wzorców

    Buhahahaha. Broń nas Panie Boże przed takimi "specjalistami" jak Ci z LPR.
    Już Ci pisałam - jak chcesz propagować LPR to nie tu - tutaj w większośći
    piszą ludzie myślący. Spróbuj może wśród fanek i fanów ojca dyrektora. Dla
    mnie EOT, ale dzięki za porcje rozrywki ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn