  • 21. Data: 2004-06-27 18:12:37
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > [coś napisał...]
    >
    > Kolego!
    > Pomyliłeś grupy!
    > Agitacja polityczna prowadzona winna być na pl.soc.polityka
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Washko
    > http://www.odpowiedzialnosc.org/

    niczego nie pomylilem

    apel do analityków i głównych ekonomistów powinien być zamieszczany na stronei
    poświęcanym bankom

  • 22. Data: 2004-06-27 18:13:33
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > proszę o opinie znanego analityka walutowego Jacka Maliszewskiego na temat

    Z tym to lekka przesada.

    > 5) zwracam sie z prośba abyś ustosunkował sie do treści tego apelu na
    > łamch ,,Pulsu Biznesu"
    > będziesz PIERWSZY

    Przeslij mi na priv jego tresc (tekst jednolity; tutaj widze jakies strzepki
    w roznych cytowaniach) to przeczytam i odpowiem na wspomniane pytania.
    Mam nadzieje, ze wczesniej nie posikam sie ze smiechu.

    Malin

  • 23. Data: 2004-06-27 18:15:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chyba w jednym z programow Wojewodzkiego byla mowa o jakiejs Maslowskiej.
    > Ale to chyba nie o tej ;-)

    Nie - tamta to od "Wojny polsko-ruskiej" ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2004-06-27 18:16:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam nadzieje, ze wczesniej nie posikam sie ze smiechu.

    W pierwszym poscie jest całość - ja sobie przeczytałam i pardon za intymne
    wyznanie, ale prawie się posikałam ;-))))

  • 25. Data: 2004-06-27 18:18:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > niczego nie pomylilem

    Owszem - to nie grupa o partiach politycznych.

    > apel do analityków i głównych ekonomistów powinien być zamieszczany na
    stronei
    > poświęcanym bankom

    I co? Jak kolejny "fachowiec" z LPR wyprodukuje apel do kolejarzy, to
    wrzucisz to na alt.pl.kolej ;-)))) ?

  • 26. Data: 2004-06-27 18:21:22
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > w roznych cytowaniach) to przeczytam i odpowiem na wspomniane pytania.
    > Mam nadzieje, ze wczesniej nie posikam sie ze smiechu.

    ------------------------------

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=2004
    0616&id=po01.txt

    1) pamiętaj, że kiedy LPR przejmię władze to dziennikarze zapytają Cie o
    konsekwencje realizacji tego programu dla
    - koniunktury giełdowej
    - kursu walutowego
    - PKB,

    ---------------

    i jeżeli pomlisz się trochę to nic się nie stanie, nie bój się
    (każdy może sie mylić)
    ale jezeli pomlisz sie GRUNTOWNIE

    to pamieataj - że mozesz sarcić reputację

    P.S. Czytałeś tekst Marka Zubera w czwartkowym ,,Parkiecie" ?

  • 27. Data: 2004-06-27 18:23:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > W pierwszym poscie jest całość - ja sobie przeczytałam i pardon za intymne
    > wyznanie, ale prawie się posikałam ;-))))

    Ej, nie odpowiadajcie mu już, bo go do KFa wrzuciłem i nie chce, żeby się
    przeciskał ;]

  • 28. Data: 2004-06-27 18:23:35
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > stronei
    >
    > I co? Jak kolejny "fachowiec" z LPR wyprodukuje apel do kolejarzy, to

    od kolei jest Zygmunt Wrzodak

  • 29. Data: 2004-06-27 18:29:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > od kolei jest Zygmunt Wrzodak

    Robi się co raz weselej ;-))) A jakimże to wykształceniem legitymuje sie
    Wrzodak ;-)))) ? A Ty od czego jesteś Kazik ;-))) ? Od szukania nowych
    zwolenników Giertycha na grupach dyskusyjnych ;-))) ?

  • 30. Data: 2004-06-27 18:31:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i jeżeli pomlisz się trochę to nic się nie stanie, nie bój się
    > (każdy może sie mylić)
    > ale jezeli pomlisz sie GRUNTOWNIE
    >
    > to pamieataj - że mozesz sarcić reputację

    Reputację to można stracić popierając takich idiotów jak Liga Przyjaciół
    Rosji ;-))