  • 11. Data: 2004-06-27 13:11:27
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: k...@p...onet.pl

    > tym
    >
    > A czy ja twierdzę, że niedopuszczalna? I co ma to wspólnego z narodowością?
    > Polska jest wolnym krajem i pani Masłowska może sobie "apelować" do
    > upojenia. Inna rzecz, że głupoty które pisze świadczą tylko o niej.

    chodzi mi o to że jesteśmy wielką rodziną polską i dlatego możemy do siebie
    apelować (uwaga - jeżeli kogoś to sformuowanie by rozmieszyło to po byłby
    szmatą)

    powiedz mi co jest głupotą ?

    > Pewnie nieźle bym się usmiała, a później zadumała nad niewiedzą "wybrańców
    > narodu".

    w tym wypadku musisz odróźnić rzeczywistość ,,wirtualną" od ,,realnej"

    czy pomyślałaś na przykład - jakie są PRAWDZIWE cele tego apelu ?
    i jakie byłyby skutki gdyby został on wyśmiany przez adresatów ?
    pomyślałaś o tym ?

    > Wczułam się i przewiduję, że adresaci (o ile w ogóle zauważą "apel") nieżle
    > się obśmieją ;-)

    nie wierżę, a czytałaś Marka Zubera ?
    w Parkiecie
    z 23 czerwca
    pisał, że czeka na program LPR
    bo go nie zna
    i sądzisz że jak go przeczyta to go obśmieje
    ?
    czy tak byłoby z jego strony taktycznie ?
    zrażać sobie LPR ?
    po co ???????????????????????/

  • 12. Data: 2004-06-27 13:58:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > chodzi mi o to że jesteśmy wielką rodziną polską

    Buhahahaha

    >i dlatego możemy do siebie
    > apelować (uwaga - jeżeli kogoś to sformuowanie by rozmieszyło to po byłby
    > szmatą)

    Szmatą? Wiesz co? Idźże sobie - szukaj tych którzy zagłosują na LPR gdzie
    indziej - tutaj za dużo nierozgarniętych nie znajdziesz.

    > powiedz mi co jest głupotą ?

    Całokształt tego apelu, a zwłaszcza ignorancja ekonomiczna posłanki.

    > w tym wypadku musisz odróźnić rzeczywistość ,,wirtualną" od ,,realnej"
    >
    > czy pomyślałaś na przykład - jakie są PRAWDZIWE cele tego apelu ?

    Wiem, wiem - prawdziwym celem tego apelu jest dostarczenie darmowej rozrywki
    na pbb ;-)))

    > i jakie byłyby skutki gdyby został on wyśmiany przez adresatów ?
    > pomyślałaś o tym ?

    Stawiam dolary przeciwko orzechom, że adresaci w ogóle ZIGNORUJĄ panią
    posłankę. I dobrze -jakby każdy czytał wszelkie głupoty, które ktokolwiek
    raczy napisać toby nie miał na nic innego czasu.

> [...]
    > pisał, że czeka na program LPR
    > bo go nie zna
    > i sądzisz że jak go przeczyta to go obśmieje

    Tak sądzę - każdy z elementarnym rozsądkiem po przeczytaniu tego bełkotu w
    patriotycznym sosie może dostać tylko ataku śmiechu.

    > czy tak byłoby z jego strony taktycznie ?
    > zrażać sobie LPR ?
    > po co ???????????????????????/

    Podejrzewam, że spora liczba osób ma w nosie LPR. I dobrze - poziom
    merytoryczny lokuje LPR w okolicach Leppera.

  • 13. Data: 2004-06-27 17:54:02
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jak juz Lepper trochę odpuścił, to teraz kolejni brednie produkują... ;))
    Widać
    > świat nie znosi próżni ;))

    ------------------------

    a co może wolisz Leppera niż Masłowską
    ???????
    przecież ten Lepper to NIEUK
    natomiast G.Masłowska to dr ekonomii, która bardzo dobrze rozumie
    funkcjonowanie rynków finansowych, zna się na bankowosci i na giełzie

    naprawde trzeba być tłokiem bez kory mózgowej żeby chcieć postawić na jednym
    drążku Masłowską i Leppera

    program proekosportowy odniósł sukces w krajach Azji i LPR chce po prostu
    czerpać z dobrym wzorców

  • 15. Data: 2004-06-27 18:02:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > natomiast G.Masłowska to dr ekonomii, która bardzo dobrze rozumie
    > funkcjonowanie rynków finansowych, zna się na bankowosci i na giełzie

    Kto jej dał ten doktorat ;-))) ? To, że ona pisząc takie bzdury mając
    doktorat z ekonomii świadczy tylko o upadku systemu edukacji w Polsce.

    > naprawde trzeba być tłokiem bez kory mózgowej żeby chcieć postawić na
    jednym
    > drążku Masłowską i Leppera

    Według Ciebie, kto nie zgadza się z niejaką Masłowską to szmata albo tłuk
    ;-)))) ? A u psychiatry byłeś ;-) ?

    > program proekosportowy odniósł sukces w krajach Azji i LPR chce po prostu
    > czerpać z dobrym wzorców

    Buhahahaha. Broń nas Panie Boże przed takimi "specjalistami" jak Ci z LPR.
    Już Ci pisałam - jak chcesz propagować LPR to nie tu - tutaj w większośći
    piszą ludzie myślący. Spróbuj może wśród fanek i fanów ojca dyrektora. Dla
    mnie EOT, ale dzięki za porcje rozrywki ;-)

  • 14. Data: 2004-06-27 18:02:03
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    [coś napisał...]

    Kolego!
    Pomyliłeś grupy!
    Agitacja polityczna prowadzona winna być na pl.soc.polityka

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2004-06-27 18:02:25
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > program proekosportowy odniósł sukces w krajach Azji i LPR chce po prostu
    > czerpać z dobrym wzorców

    Az z ciekawosci zapytam znajomych z Singapuru (to chyba tez Azja i na
    dodatek chyba wzor do nasladowania jesli chodzi o przedsiebiorczosc), czy
    faktycznie taki program proeksportowy u nich funkcjonuje :))) I czy tworzyli
    go urzednicy, czy moze mieszkancy tego kraju tak sami z siebie bez zachety.
    Dam znac, jak tylko otrzymam bardziej szczegolowe informacje z tego zrodla
    :)

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 17. Data: 2004-06-27 18:04:01
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    > piszą ludzie myślący. Spróbuj może wśród fanek i fanów ojca dyrektora. Dla
    > mnie EOT, ale dzięki za porcje rozrywki ;-)

    :))) Ja tez mysle, ze to jakis zartownis jaj sobie robi z nudow :)))
    Moze to sam Kryszak testuje swoje nowe skecze ;-)

    Malin

  • 18. Data: 2004-06-27 18:05:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > :))) Ja tez mysle, ze to jakis zartownis jaj sobie robi z nudow :)))
    > Moze to sam Kryszak testuje swoje nowe skecze ;-)

    Trzeba popatrzeć na stronkę LPR, czy istnieje w ogóle niejaka Masłowska i
    czy o coś ostatnio apelowała ;-)))

  • 19. Data: 2004-06-27 18:07:40
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Trzeba popatrzeć na stronkę LPR, czy istnieje w ogóle niejaka Masłowska i
    > czy o coś ostatnio apelowała ;-)))

    Chyba w jednym z programow Wojewodzkiego byla mowa o jakiejs Maslowskiej.
    Ale to chyba nie o tej ;-)

    Malin

  • 20. Data: 2004-06-27 18:09:42
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Dam znac, jak tylko otrzymam bardziej szczegolowe informacje z tego zrodla

    -------------------

    Nareszcie !

    proszę o opinie znanego analityka walutowego Jacka Maliszewskiego na temat

    1) jaki wpływ mieć będzie realizacja tego progarmu na giełdę i na kurs
    polskiego złotego (chodzi o 4-letnią kadencje sejmu RP)

    2) jak wpłynie (mniej więce) na dyanmikę PKB, eksportu, inflację, bezrobocie
    (chodzi o kierunek zmian)

    3) zastanów się 100 razy zanim odpowiesz

    4) czy w momencie ukonstytuowania sie takiego rządu kupowałbyś czy
    sprzedawałbys złotego

    5) zwracam sie z prośba abyś ustosunkował sie do treści tego apelu na
    łamch ,,Pulsu Biznesu"
    będziesz PIERWSZY