  • Data: 2014-12-27 18:23:50
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Dec 2014 17:59:10 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2014-12-27, Imka <s...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html#tab_rodzaje_kart

    > Tak. Bo jest "pre" rejestrowany, z weryfikacją przy odbiorze.

    A na czym taka "pre" rejestracja polega?
    I jak to wygląda w momencie kiedy kupuje (zamawia i płaci) A, adres
    wysyłkowy podaje do B, a B odbiera i przekazuje kartę C?

    Akurat (przypadkiem) proces zakupu jednego z moich prepaidów tak
    wyglądał.

    Więc kto, gdzie i przez kogo jest "pre" rejestrowany?

    --
    Imka