  • Data: 2014-12-27 21:18:54
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Rafal Jankowski, 27 gru 2014 w
    news:alpine.LFD.2.11.1412272034260.169658@oceanic.ws
    isiz.edu.pl
    napisałeś/aś:

    > -za przesylke takiej karty trzeba z g˘ry zaplacic (ok, mozna
    > przelewem na poczcie, ale ktos musi na ta poczte isc, nie jestem
    > pewien czy przy robieniu takiego przelewu pokazuje sie jakies
    > dokumenty, ale trzeba wyjsc z domu i przy okienku pocztowym dochodzi
    > do wiekszej interakcji miedzyludzkiej niz np. przy kupowaniu
    > doladowania albo karty podarunkowej w supermarkecie)
    > -osobisty odbi˘r od listonosza przez zywa osobe i podpis

    Na początku pisałeś o płatnościach internetowych, a do tego żaden
    plastik nie jest potrzebny - wystarczy wirtualka jak w linku.
    Poza tym jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby listonosz albo kurier(innej
    opcji oprócz odbioru w banku nie ma) sprawdzał dowód przed wydaniem
    przesyłki. Poste restante odpada, ale skrytka pocztowa jak najbardziej
    się nadaje ewentualnie.
    Używam takiej karty do zakupów przez internet,a założyłem ją na
    fikcyjne dane, bo taki mam nawyk testowy. I tak już zostało - odtąd
    kupuję za jej pomocą w internecie bez żadnych obaw. Tylko że wpłacałem
    na nią pieniądze przelewem internetowym z mojego legalnego konta, więc
    nie trzeba żadnych specsłużb żeby to wykryć. Nie przeszkadza mi to, bo
    przecież nic nie zbroiłem. Uważam, że za jej pomocą da się wysoko
    zanonimizować transakcję - po prostu idąc na pocztę załóż perukę i
    doklej wąsy :))) Przydadzą się jeszcze w kiosku, kiedy będziesz kupował
    kartę sim - jakiś numer jest potrzebny do rejestracji(otrzymanie kodu
    CVV). Chociaż...jakby się uprzeć, to znajdzie się możliwość odebrania
    sms na jakimś wirtualnym numerze w internecie he he.