  • Data: 2014-12-27 21:42:29
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Dec 2014, pueblo wrote:

    > Na początku pisałeś o płatnościach internetowych, a do tego żaden
    > plastik nie jest potrzebny - wystarczy wirtualka jak w linku.

    No ale ta karta jednak fizycznie do Ciebie przychodzi, nie dostajesz jej
    danych mailem ani w inny sposób online, prawda?

    > Poza tym jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby listonosz albo kurier(innej
    > opcji oprócz odbioru w banku nie ma) sprawdzał dowód przed wydaniem
    > przesyłki. Poste restante odpada, ale skrytka pocztowa jak najbardziej
    > się nadaje ewentualnie.

    O pokazywaniu dowodu listonoszowi nic nie pisałem. Do skrytki pocztowej
    zakładam, że pewnie trzeba podać swoje dane (nie jestem pewien).

    Pisałem już, że karta BZWBK to względnie sensowna opcja ale wymieniłem
    ograniczenia, które istotnie wpływają na namierzenie właściciele i z tym
    chyba nie polemizujemy, zgadza się?