  • 1. Data: 2004-05-27 12:21:12
    Temat: Ankieta do wypelnienia
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W imieniu swojej kolezanki, zapraszam do wypelnienia krotkiej ankiety:
    http://www.prnews.pl/ankieta.htm
    Z gory dzieki!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-27 18:19:26
    Temat: Re: Ankieta do wypelnienia
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > W imieniu swojej kolezanki, zapraszam do wypelnienia krotkiej ankiety:
    > http://www.prnews.pl/ankieta.htm

    Amra, ankieta wporzo, ale opis... Motyla noga!

    Jak można nazwać te rzeczy do wybierania "twierdzeniami"? Np. "Token" to
    rzeczownik pospolity, a nie twierdzenie :)

    Domyśliłem się, że chodzi o ficzery, udogodnienia związane z, aspekty itd.
    bankowości internetowej. Ale czy chodzi o wybór bankowości internetowej
    zamiast tradycyjnej, czy wybór konkretnego banku zamiast innego kierując się
    (...)?

    > Z gory dzieki!

    Nie ma sprawy, ale opis mógłby być zmieniony :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-27 21:39:21
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisal/a:

    > Amra, ankieta wporzo, ale opis... Motyla noga!
    (...)
    > Nie ma sprawy, ale opis mógłby być zmieniony :)

    Opis to krótkie hasełka które co prawda zmieszczą sie na wykresie w excelu,
    ale też nie ma miejsca na jakieś wyjaśnienia o co tam chodzi, np. pierwsze z
    brzegu "Dostępność bankowej usługi internetowej" - można to interpretować na
    3 sposoby i nie wiadomo, za co przyznaje się punkty.

    --
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-05-28 06:49:24
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    A o co chodzi ?

    "Wizualizacja informacji na stronie internetowej banku"

    Czy może są już mówiące internetowe rachunki bankowe ?

    MichalL