  • 1. Data: 2004-05-27 09:28:21
    Temat: czy mozna zaplacic karta za zapalki lub bulke? :)
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    czy mozna zaplacic karta za zapalki lub bulke? :)

    jaka jest najnizsza kwota do transakcji karta ?

  • 2. Data: 2004-05-27 09:44:43
    Temat: Re: czy mozna zaplacic karta za zapalki lub bulke? :)
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    > czy mozna zaplacic karta za zapalki lub bulke? :)
    >
    > jaka jest najnizsza kwota do transakcji karta ?

    poczytaj tutaj:
    http://kartyonline.net/ciek.php?id=4

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2004-05-27 09:55:35
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > poczytaj tutaj:
    > http://kartyonline.net/ciek.php?id=4

    dzieki za info.

    a karty Inteligo,mbanku i VW to Polcardy ?

  • 4. Data: 2004-05-27 10:17:17
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > dzieki za info.
    >
    > a karty Inteligo,mbanku i VW to Polcardy ?

    juz rozumiem :)

  • 5. Data: 2004-05-27 14:37:14
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "Karolcia" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

    > poczytaj tutaj:
    > http://kartyonline.net/ciek.php?id=4

    za granica limity sa wieksze nie mowiac o tym ze czesto np. sprzedawcy czy
    wlasciciele restauracji pisza na drzwiach minimalne kwoty rzedu 10-20 Euro.

    D.

  • 6. Data: 2004-05-27 15:40:33
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    Odpowiadając wprost na pytanie z tematu, twierdzę, że tak. Mój znajomy
    dokonał kiedyś takiej transakcjiw osiedlowym sklepiku. Kilka bułeczek, serek
    i masło.

    Formalnie takie małe transakcje się sklepom nie opłacają, ale w
    rzeczywistości różnie z tym bywa. osobiście kupiłem kiedyś pismo za 9,90 zł
    i zapłaciłem kartą bez żadnych ale.

  • 7. Data: 2004-05-27 16:13:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Artek wrote:

    [...]

    > Czasem dla biednych studentów to jest jedyna szansa
    > na dobranie się do ostatnich 9 złotych na koncie,
    > których żaden bankomat oczywiście nie wypłaci... :)
    E, tam. Przelewa sie na konto jednego z nich, tak, zeby owe 50 PLN się
    uzbierało. A potem, ten szcczęśliwiec sobie wypłaca :-)

    KJ

  • 8. Data: 2004-05-27 16:17:16
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
> [...]

    na dobranie się do ostatnich 9 złotych na koncie,
    których żaden bankomat oczywiście nie wypłaci... :)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-05-27 16:47:38
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    LuK napisał(a):

    > czy mozna zaplacic karta za zapalki lub bulke? :)
    >
    > jaka jest najnizsza kwota do transakcji karta ?

    Roznie to bywa w roznych sklepach. Np w Warszawie w Supersamie najnizsza
    kwota to 2,50 zl.

    pzdr
    A.

  • 10. Data: 2004-05-27 19:05:19
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> wrote:
    > Odpowiadaj??c wprost na pytanie z tematu, twierdz??, ??e tak. Mój znajomy
    > dokona?? kiedy?? takiej transakcjiw osiedlowym sklepiku. Kilka bu??eczek, serek
    > i mas??o.
    >
    > Formalnie takie ma??e transakcje si?? sklepom nie op??acaj??, ale w
    > rzeczywisto??ci ró??nie z tym bywa. osobi??cie kupi??em kiedy?? pismo za 9,90 z??
    > i zap??aci??em kart?? bez ??adnych ale.

    E tam, 9.90 to nie jest żaden wyczyn. to jest raczej standardowa
    transakcja na kartę.

    Ja regularnie kupuje rzeczy tupu kefi+bułki+mielone za kilka PLN.
    Moją granicą przyzwoitości jest 5 PLN.

    Choć w Empiku raz kupiłem wyborczą za 2.50 i jeszcze gdzieś coś za 3
    PLN z hakiem.

    A transakcje między 5 a 10 PLN zdarzają się mi często.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/