  • 21. Data: 2012-08-02 23:43:48
    Temat: Re: Amber Gold kupil Finroyal;)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/02/2012 11:19 PM, S wrote:

> [...]

    > tygodni. Spłacasz 509,54zł (137,74% RRSO). I to jest standardowe
    > oprocentowanie. Teraz pytanie ile biorą za monity, kary za nieterminowe
    > spłaty itd.
    > Albo weź sms365.pl - gdybyś chciał wziąć 200zł na 15 dni to RRSO wynosi
    > 8348% (punkt 3.1 umowy). Do tego pierwszy monit kosztuje 15zł, drugi już
    > 25zł. Sądzisz, że 200zł na 15 dni to też niesamowite ryzyko dla firmy
    > przy takim oprocentowaniu? Ja myślę, że liczą właśnie na tych, którzy
    > nie spłacą. Po kilku miesiącach pewnie będziesz miał dług w tysiącach.

    No patrz, a banki rocznie odpisuja miliony w niesciagalnych kredytach i
    raczej sie z tych ekstra niby dochodow nie ciesza.

  • 22. Data: 2012-08-03 00:05:36
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 23:43, witek pisze:

    > No patrz, a banki rocznie odpisuja miliony w niesciagalnych kredytach i
    > raczej sie z tych ekstra niby dochodow nie ciesza.

    Nie wierz we wszystko, co mówią w TV ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-08-03 06:55:31
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 21:54, S pisze:

> [...]
    > Nie zapłacisz nawet pierwszej raty to przyjdzie komornik i wtedy
    > zapłacisz też i za jego "usługę" i karne odsetki, więc wiesz... tylko

    Chyba, że kupi w międzyczasie za tę kasę jakiegoś Finroyala i pokaże
    puste kieszenie. (Oczywiście parę zer mu się zgubiło, bo dla 0,1M nikomu
    by się nie chciało napinać)

    ;)
    Ludzie.... to są spzoo, a nie "ludzie".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 24. Data: 2012-08-03 09:26:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 02 Aug 2012 18:32:27 +0200, S napisał(a):
    > Przyznasz jednak, że przy 77% RRSO Providenta pożyczki "wtopione" nie
    > powinny mieć wpływu na zysk. Nie wiem jak to wyglądało w przypadku AG,
    > ale nie sądzę by pożyczki u nich należały do tanich.

    Provident jest dość skuteczny w ściąganiu rat, ale też okupuje to dosyć
    wysokimi kosztami - agenci za darmo nie pracują...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2012-08-03 09:28:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 02 Aug 2012 23:43:48 +0200, witek napisał(a):
    > On 08/02/2012 11:19 PM, S wrote:
    [...]
    > No patrz, a banki rocznie odpisuja miliony w niesciagalnych kredytach i
    > raczej sie z tych ekstra niby dochodow nie ciesza.

    Ta, i to że banki z roku na rok mają coraz większe dochody to tylko takie
    mydlenie oczu... :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2012-08-03 09:40:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2012 02:36:43 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Tylko po kiego pakowali kasę w OLTEXPRES?
    > To jest dziwne. Chyba zeby miec teraz przed prokuratorem argumenty typu" my nie
    oszuści itp tylko nam biznes nie wyszedł i kasa z Amber Gold wtopiona w OLT.

    A może chodzi o coś innego?
    Teoretycznie AG inwestuje w złoto. W sumie - czemu nie, skoro to nie ich
    pieniądze to ryzykować mogą do woli, prawda? Więc załóżmy że faktycznie
    inwestują, do tego dochodzi jeszcze inwestowanie w pożyczki więc być może
    wcale nie jest tak źle.
    Ale... koszt wycofania środków z ich "lokat" to "19,5% wartości towaru na
    dzień zawarcia umowy".

    Więc - po co się spinać i męczyć z biznesem, który nawet jakoś funkcjonuje?
    Lepiej na chwilę zrobić zamieszanie z wypłatami, opóźnić tu i ówdzie, zrobić
    trochę zamieszania dziwnymi transakcjami typu OLT czy Finnroyal - zacznie
    się panika, ludzie będą w tempie ekspresowym zrywali "lokaty". Się wypłaci
    80.5%, a potem już święty spokój :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2012-08-03 09:47:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2012 09:40:57 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:
    > Lepiej na chwil� zrobi� zamieszanie z wyp�atami, op�ni� tu i �wdzie,
    zrobiďż˝

    > trochďż˝ zamieszania dziwnymi transakcjami typu OLT czy Finnroyal - zacznie
    >
    > si� panika, ludzie b�d� w tempie ekspresowym zrywali "lokaty". Si�
    wyp�aci

    > 80.5%, a potem ju� �wi�ty spok�j :)

    Jeśli mają środki na wypłate to może i jest tak jak piszesz. Ale watpie czy mają
    środki na wypłate wszystkich "lokat"
    Zresztą chyba kazdy bank by miał kłopoty gdyby tak nagle musiał wszystkie depozyty
    wycofywac- nawet zakładając że jako zrywane więc bez odsetek.

  • 28. Data: 2012-08-03 10:06:30
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-03 09:26, Jacek Osiecki pisze:

    > Provident jest dość skuteczny w ściąganiu rat, ale też okupuje to dosyć
    > wysokimi kosztami - agenci za darmo nie pracują...

    Podobnie jak pracownicy banków. Mam wrażenie, że liczba placówek
    przeciętnego banku komercyjnego jest wyższa niż Providenta. A koszty
    utrzymania tychże z pewnością wyższe niż agentów, a jednak jak napisałeś
    w innym mailu - banki mają się całkiem dobrze.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2012-08-06 09:56:27
    Temat: Re: Amber Gold kupił Finroyal;)
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-02 09:05, Kris pisze:
    > http://biznes.onet.pl/amber-gold-kupil-finroyal-o-co
    -w-tym-chodzi,18543,5205974,1,news-detal

    > O co w tym chodzi?

    Właśnie w radiu słucham jakiegoś bankowego bełkotu jak to banki (teraz
    nagle instytucje zaufania powszechnego) mają obowiązek sprawdzania kto i
    co ma na kontach, jak działa i czy przypadkiem nie szkodzi komuś i
    najważniejsze RYNKOWI (znaczy bankom) i może takiej firmie zablokować
    konto bankowe do wyjaśnienia :-) Oczywiście niby najpierw zgłaszały do
    prokuratury że coś nie tak. Prokuratura nic złego nie widzi. Dlatego
    wzięły sprawy we własne ręce i pozbędą się niewygodnej konkurencji.
    Oczywiście to wszystko w otoczce dbałości o klienta, profesjonalizmu,
    uczciwości i takich tam bzdur którymi na co dzień sobie głowy nie
    zawracają.
    Jak w ich interesie to: wolność zawierania umów, drobne druczki,
    widziały gały co brały
    A z innej mańki to: jesteśmy uczciwi dbamy żeby klient sobie krzywdy nie
    zrobił, żeby państwo nie straciło ble ble ble

    Żałość